محسنی‌اژه‌ای: امیر تتلو به صورت غیابی محاکمه می‌شود!

ارتداد امیر تتلو

رسانه نوا – سخنگوی قوه قضاییه در خصوص حکم ارتداد تتلو واکنش نشان داد.

هفته گذشته در رسانه نوا خواندید که خواننده زیرزمینی و غیر مجاز با توهین به مقدسات و امام حسین (ع) در صفحه اینستاگرام خود واکنش بسیاری را برانگیخته است. بسیاری بر این گمانند که حکم ارتداد تتلو مانند شاهین نجفی اعلام خواهد شد. 

اژه ای در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برای تتلو پرونده‌ای تشکیل شده است یا خیر گفت: مسایلی که فردی که گفتید مطرح کرده عنوان مجرمانه‌ای داشته و دادستان برای آنها پرونده تشکیل خواهد داد.

محاکمه غیابی و صدور حکم ارتداد تتلو؟

به گزارش رسانه نوا به نقل از ایسنا، محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های اخیر امیرحسین مقصودلو (تتلو) و اینکه آیا پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده است؟ گفت: طبیعی است کسانی که این ور آب باشند یا آن ور آب و اقدام مجرمانه انجام بدهند قابل تعقیب است.

در برخی از مسایلی که فردی که گفتید مطرح کرده عنوان مجرمانه‌ای داشته و دادستان برای آنها پرونده تشکیل خواهد داد و بصورت غیابی محاکمه می‌شود و اگر قاضی تشخیص دهد حکمش هم صادر می‌کند.

طی روزهای گذشته حمید رسایی نیز در این خصوص واکنش نشان داده و حکم ارتداد تتلو را حتمی دانسته بود. وی همچنین خواستار اعدام هرچه سریع تر این خواننده شده بود. 

واکنش تتلو به حکم ارتداد

تا بدین لحظه امیر تتلو در این خصوص واکنش خاصی نشان نداده است. با این حال پست های مربوط به توهین به امام حسین (ع) را پاک کرده و ادعا کرده که صفحه او هک شده بوده است.

بسیاری از نزدیکان امیر تتلو معتقدند که او از بیماری خاصی مشابه بیماران چند شخصیتی رنج می برد و رابطه خود را با او قطع کرده اند.

این خواننده زیرزمینی اکنون در کشور ترکیه و شهر استانبول مستقر شده و مشخص نیست مسیر آینده کاری او به چه شکل خواهد بود؟

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی