نخستین تجربه خوانندگی «پرویز پرستویی» منتشر می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – بازیگر توانمند سینمای کشور در جدیدترین فعالیت خود در حوزه موسیقی، پس از انتشار آلبوم‌هایی چون «بابایی»، «من پرویز پرستویی» و… که دکلمه‌های این بازیگر را شامل می‌شد، این بار به عنوان خواننده جدیدترین آثار خود را با ترانه‌های یغما گلروئی منتشر می‌کند.

پرویز پرستویی پس از تجربه‌هایی که در سالهای گذشته در حوزه موسیقی و دکلمه داشته، این بار با همکاری ترانه‌سرای سرشناس کشور یغما گلروئی، اقدام به تولید آثاری در قالب تک آهنگ به همراه موزیک ویدئو در فضای اجتماعی کرده است و این آثار در آخرین مراحل تولیدی خود قرار دارند و به زودی جزئیات و اطلاعات آن رونمایی و منتشر خواهد شد.

پرویز پرستویی پیش از این با انتشار آثاری در قالب دکلمه همچون آلبوم «بی‌بی جان»، «عشق است» و «بابایی» (با بیژن مفید)، تجربیاتی را در حوزه موسیقی به دست آورد. او همچنین در آلبوم «دوستت دارم» زنده یاد ناصر عبداللهی در سال ۱۳۷۹ با این خواننده جنوبی همکاری و دکلمه داشت. پرستویی همچنین آلبوم «من یک بازیگرم» و «من پرویز پرستویی» را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی می‌باشد که به صورتی فایل صوتی منتشر شده است.

یغما گلروئی ترانه‌های این دو اثر را سروده است و پس از سالها قرار است با انتشار این آثار، بار دیگر شاهد فعالیت رسمی این ترانه سرای سرشناس در بازار موسیقی کشور باشیم. ترانه سرایی که تجربه همکاری با بسیاری از هنرمندان و خواننده‌های سرشناس را در کارنامه خود دارد.

اشکان دباغ نیز در بخش آهنگسازی و تنظیم موسیقی این پروژه حضور دارد و نخستین قطعه آن به گفته خالقانش، پیش از عید نوروز منتشر خواهد شد که گفته می‌شود در آن به یکی از مهم ترین مباحث شهری و اجتماعی که دغدغه بسیاری از جامعه هنری نیز هست، پرداخته شده است.

سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» که پیشتر تجربه همکاری با پرویز پرستویی در فیلم درخشان «بادیگارد» را داشته، تهیه کننده این دو موزیک ویدئو است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی