مجوز ۱۸ اجرای صحنه ای و ۸ آلبوم صوتی در هفته‌ی گذشته صادر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۱۸ اجرای صحنه ای و ۸ آلبوم صوتی را صادر کرد.

در همین راستا مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی «همنوازان حصار» به سرپرستی علی قمصری و خوانندگی محمد معتمدی، گروه «کر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی، گروه «شرقی» به سرپرستی سامان احتشامی، گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان و خواننده‌هایی همچون «مازیار فلاحی»، «زانیار خسروی»، «بابک جهانبخش» و «مهدی احمدوند» صادر شده است.

همچنین واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، مجوز ۸آلبوم صوتی طی هفته گذشته صادر کرده است که شامل ۲ آلبوم کلاسیک ایرانی، ۴ آلبوم پاپ، ۱ آلبوم محلی و ۱ آلبوم تلفیقی است. از این میان، می‌توان به آلبوم «آتا» با تنظیم جابر اطاعتی، آلبوم بی کلام «دورخت» به آهنگسازی محمد حسین اناری، آلبوم «مهرویان» با آهنگسازی جمشیدآقایی و شهرام میرجلالی، آلبوم «انعکاس ثانیه‌ها» به آهنگسازی نیما عباسی اقدم و …اشاره کرد.

شایان ذکر است مجوز ۱ آلبوم تصویری نیز طی همین روزها با نام «آموزش مقدماتی پیانو جز» با اجرا و آموزش امیر شهابی و مجوز۵ نماآهنگ با نام‌های «تردید» به خوانندگی محمود انصاری، «من میلیونر نیستم» به خوانندگی زانیار خسروی، «عاشقتم» به خوانندگی سیروان خسروی، «وای وای» به خوانندگی مهدی مدرس و «قطعه بهار» به خوانندگی حسین خواجه امیری و امیر حسین فدایی صادر گردیده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی