آلبوم «بهار جاهد» با صدای «امیرمسعود امیری» رونمایی می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم «بهار جاهد» با صدای «امیرمسعود امیری» دهم مرداد منتشر می‌شود. این اثر شامل هفت تصنیف از مرحوم «محمدعلی امیرجاهد» است که با تنظیم‌های «سعید هنرمند» و «امین میرزایی» ارائه خواهد شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم جدید امیرمسعود امیری شامل هفت قطعه است و مجید حسابی، سعید هنرمند و امین میرزایی نوازندگان این مجموعه هستند. این آلبوم با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری اصفهان تهیه شده است و از سوی پخش «رها» در بازار توزیع خواهد شد. همچنین قرار است روز پنجشنبه دهم مرداد مراسم رونمایی از آلبوم بهار جاهد برگزار شود. این برنامه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به میزبانی نشر ثالث واقع در خیابان کریمخان تهران برگزار می‌شود. قرار است در این مراسم علاوه بر امیرمسعود امیری، جمعی از عوامل اثر و همچنین چند هنرمند سرشناس سخنرانی داشته باشند.

امیرمسعود امیری یکی از خوانندگان باسابقه موسیقی ایرانی است که طی سال‌های اخیر ضمن انتشار چند مجموعه آثار، حضور پررنگی در زمینه تدریس آواز در تهران و اصفهان و چند شهر دیگر ایران داشته است. این هنرمند در زمینه تدریس نوازندگی و همچنین ساخت ساز هم فعالیت‌های زیادی طی سال‌های اخیر داشته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی