آقای سماع، آلبوم «رازآوری» را می نوازد

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی «آقای سماع» به سرپرستی “امیرحسین حسنی نیا” ۴ و ۵ مهرماه در برج آزادی روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت بناست برای اولین بار، قطعات آلبوم جدید آقای سماع که «رازآوری» نام دارد و تعدادی از قطعاتی که پیش از این در کنسرت‌های آقای سماع مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، اجرا شود. از سوی دیگر شنوندگان این کنسرت موسیقی تلفیقی پنتاتونیک، موسیقی اسپانیولی و تلفیق موسیقی ایرانی و کلاسیک را در این کنسرت خواهند شنید.

از نکات جالب کنسرت پیش رو، اجرای سماع قونیه، سماع مراکش و سماع خورشید است، از سوی دیگر «امیر حسین حسنی‌نیا» سرپرست گروه آقای سماع هم برای اولین بار در کنسرت پیش رو سماع خواهد کرد. 

وحید قاسمی (درامز)، کاوه وزیری (گیتار بیس)، هامون ضرابی (گیتار الکتریک)، بهنوش کاظمی‌زاده (کمانچه)، محمدرضا اسلامی (تنبک)، فرناز خاکی (همخوان)، سینا مشفقی (سه تار و دف)، امیر حسین حسنی‌نیا (بربط، خواننده)، اعضای گروه آقای سماع هستند.

شرکت در فستیوال مارکوپولو (قزاقستان)، اجرا با گروه موسیقی بمبئی (در هندوستان) و کنسرت در شهرهای قونیه، کایسری،آنکارا و وان کشور ترکیه (به تهیه کنندگی امیر مسعود هیدارن) و برگزاری کنسرت تکنوازی در خوی (بر سر مزار شمس تبریزی)، آخرین تجربه‌های آقای سماع در حوزه برگزاری کنسرت را شامل می شود. ساخت فیلم مستند آقای سماع به تهیه کنندگی امیر مسعود هیدارن هم از دیگر کارهایی است که اخیرا انجام شده است.

کنسرت گروه موسیقی “آقای سماع” به سرپرستی “امیرحسین حسنی نیا” ۴ و ۵ مهر از ساعت ۱۹:۰۰ در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی