آخرین اجرای «فروغ» قربانی در حضور وزیر بهداشت

رسانه نوا – شب گذشته آخرین کنسرت علیرضا قربانی با عنوان «فروغ» در تالار وحدت روی صحنه رفت تا پس از اجراهای تهران این گروه برای تور شهرستان‌ها آماده شود.

علیرضا قربانی سرانجام شب گذشته با تاخیری نیم ساعته روی صحنه رفت و نخستین قطعه با عنوان «خرقه رقصان» با شعری از مولانا اجرا کرد. در اجرای قطعات پویا سرایی نوازنده سنتور، میلاد محمدی نوازنده تار و شورانگیز، نیلوفر محبی نوازنده ویولن،محسن عبادی نوازنده ویولن، پریسا پیرزاده نوازنده ویولا، ماکان خویی نژاد نوازنده ویولنسل، فرشید پاتینیان نوازنده کنترباس، زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه ای، بهتاش ابوالقاسم نوازنده سازهای کوبه‌ای و سامان صمیمی اهنگساز و نوازنده کمانچه و سه تار در کنار قربانی حضور داشتند.

این کنسرت که در اولین شب اجرا میزبان وزیر ارشاد بود؛ در آخرین شب نیز میزبانی قاضی‌زاده هاشمی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و همسرش را برعهده داشت. علیرضا قربانی پس از این که متوجه حضور وزیر بهداشت در سالن شد؛ ضمن عرض خوش‌آمد گویی عنوان کرد: آقای وزیر بدون هماهنگی قبلی به کنسرت آمدند و حضور ایشان باعث افتخار است. حتما سلام ما را برسانید و بگویید آقای روحانی تنها نیست.

او اضافه کرد: خوشحال هستم که در این آشفته بازار هنر، از هنر جدی حمایت می‌کنید زیرا پیمودن مسیر در هنر جدی کار دشواری است. امروز سلیقه‌ها متغیر شده است و هنر جدی سختی‌های خودش را دارد. اغراق نیست اگر بگویم امشب که شب آخر اجرای این کنسرت است لحظه شماری می‌کنیم تا دوباره کنسرت برگزار کنیم. قرار است «فروغ»در شهرستان‌ها نیز روی صحنه برود.

در کنسرت شب گذشته علیرضا قربانی قطعات آلبوم فروغ اجرا شدند و با کارگردانی رضا موسوی فضای نسبت متفاوتی در تالار وحدت ایجاد شده بود که بیشتر به واسطه نورپردازی اجرا بود.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی