صدای محمود جهان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

آوای موج
سام بورنگ

رسانه نوا – گروه «آوای موج» که قرار بود با حضور «محمود جهان» ۱۹ مردادماه در تالار وحدت کنسرت داشته باشد، به‌دلیل درگذشت این هنرمند، ۱۲ شهریورماه با پخش فیلم و صدای این هنرمند پیشکسوت جنوبی به صحنه می‌رود.

به گزارش رسانه نوا، قرار بود گروه «آوای موج» کنسرت خود را ۱۹ مردادماه برگزار کند و برخی قطعات فولکلور بندری با حضور زنده‌یاد محمود جهان – خواننده پیشکسوت جنوب کشور – اجرا شود؛ اما به‌دلیل درگذشت این هنرمند، کنسرت یادشده لغو شد.

محسن آقایی درخصوص این اتفاقات گفت:‌ یک سال بود که برای برگزاری این کنسرت با محمود جهان برنامه‌ریزی می‌کردیم؛ اما حالا او در کنار ما حضور ندارد. این موضوع برای من و دیگر اعضای گروه، بسیار سنگین است. به همین دلیل، برنامه ما با کنسرتی که قرار بود با او برگزار کنیم تفاوت خواهد داشت. مثل این می‌ماند که خودت را برای یک سفر هوایی آماده کرده باشید و بعد به شما بگویند برنامه سفر شما تغییر کرده است، پروازتان کنسل است و باید با کشتی سفر کنید!

مدیر گروه «آوای موج» با بیان این‌که این کنسرت تفاوت بنیادین با کنسرت قبل خواهد داشت، اظهار کرد: قطعات، شروع برنامه، تِم کلی اجرا و ریتم برنامه تغییر کرده است. از این‌که استاد بین ما نیست، من و بچه‌های گروه خیلی ناراحت هستیم؛ اما برنامه را طوری آماده کرده‌ایم که صدا و فیلم محمود جهان و قسمتی از اجرای او در کنسرت ما پخش شود. همچنین در این اجرا چند سورپرایز برای مخاطبان خواهیم داشت.

در گروه موسیقی «آوای موج» محسن آقایی – مدیر گروه -، عیسی سلیمیان – خواننده -، علیرضا فرحی، سیاوش مهیمنیان آزاد، سهند امامزاده، فرهاد گلگون، مهدی گلستان، امین باسره، رضا جاسمیان، مسعود چاپی، محسن کیهان نژاد – نوازندگان -، هادی منوچهری – حرکات آیینی -، علی احمدی و قاسم فاله – آهنگسازان -، احسان میرضیایی – مدیر اجرایی -، بهروز فرح شیرازی – روابط عمومی -، زهرا همتی – تهیه‌کننده -، یاسمن کلهر – مسئول هماهنگی – هستند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی