ویدیو تبریک اهالی هنر، ورزش و سیاست به مناسبت زادروز محمدرضا شجریان!

محمدرضا شجریان
هاتف حسینی

سانه نوا – سال گذشته رسانه «نوا» به مناسبت سالروز تولد استاد محمدرضا شجریان، تبریک اهالی هنر، ورزش و سیاست به وی را در قالب یک ویدئو منتشر کرد که به درخواست مخاطبان این ویدئو بازنشر می‌شود.

ایرج، علی نصیریان، اردشیر کامکار، شهره سلطانی، یاس، کریستف رضاعی، همایون ارشادی، فرج علی پور، وحید تاج، نیما نکیسا، مهیار فیروزبخت، ترگل خلیقی، نصراله مدقالچی، مجید درخشانی، حسام الدین سراج، کریستف رضاعی، هومن خلعتبری، فرهاد جم، فریدون آسرایی، لوریس چکناواریان، صدرالدین حسین خانی، دکتر صادق زیباکلام، محمدعلی بهمنی و محسن شریفیان در این فایل تصویری، زادروز خسروی آواز ایران را تبریک گفتند.

بیش از ده هزار بازدید در وب‌سایت آپارات و قرارگیری در لیست پربازدیدترین ویدیوهای این سرویس اشتراک ویدیو، در کنار بازدید بیش از یک میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی «تلگرام»، «اینستاگرام» و «فیسبوک»، تنها بخشی از اسقبال بی نظیری بود که از این ویدئو به عمل آمد.

همچنین خبرگزاری‌های انتخاب، تابناک، آنا و … نیز در مطالب جداگانه‌ای این ویدیو را منتشر کردند. در آخر این ویدئو با عنوان «برای خسروی آواز ایران: محمدرضا شجریان» بالغ بر دویست هزار بار در بخش «نوا تی وی» این رسانه دیده شد تا تکمیل کننده استقبال کم نظیر مخاطبان باشد.

رسانه نوا ضمن قدردانی از تمام مخاطبان، دست تمامی هنرمندان، اهالی سیاست، ادب، ورزش و … را که در ساخت این کلیپ ما را همراهی کردند، به گرمی می‌فشارد و برای خسروی آواز ایران آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.

شایان ذکر است به همین مناسبت و پس از گذشت یک سال، رسانه نوا بار دیگر این ویدئو را به درخواست مخاطبان بازنشر می‌کند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی