«در محاصره» با صدای محمد معتمدی منتشر شد

در محاصره
سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم صوتی و تصویری «در محاصره» با خوانندگی محمد معتمدی و آهنگسازی بهزاد عبدی منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم «در محاصره» مشتمل بر یکی از کنسرت‌های ارکستر «خنیاگران مهر» به سرپرستی بهزاد عبدی که مرداد ماه سال ۱۳۹۵ به خوانندگی محمد معتمدی در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت، در قالب یک اثر صوتی تصویری توسط نشر «پردیس موسیقی معاصر» وارد بازار موسیقی شد. این مجموعه همزمان با کنسرت‌های اروپایی ارکستر «خنیاگران مهر» در کشورهای فرانسه، سوئیس، کانادا و آمریکا نیز به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

آلبوم حاضر شامل چهارده آهنگ در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است. در قطعات باکلام از سروده‌های شاعران کهن و معاصر چون مولانا، کاظم بهمنی، محمدعلی بهمنی، سعدی و حافظ استفاده شده است.

 در این مجموعه موسیقایی نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه، صدا سدیفی نوازنده قانون، نازنین روستا نوازنده قیچک، شیما شاه محمدی نوازنده قیچک، نگین زاده وکیلی نوازنده قیچک باس، هیلا فیض پور نوازنده تار، ترگل خلیقی نوازنده رباب، رخساره رستمی نوازنده عود، بهاره حیدری نوازنده تارباس، شیدا قاضی نوازنده نی، مهرناز دبیرزاده نوازنده سازهای کوبه ای و عسل ملک زاده نوازنده دف گروه نوازندگان را تشکیل می‌دهند.

در توضیحات تکمیلی آلبوم «در محاصره» آمده است: «طی سالهای گذشته، ارکسترهای بانوان غالباً به باز اجرای آثار قدیمی می‌پرداختند و در این حوزه به ندرت آهنگسازی اختصاصی برای گروه‌های بانوان اتفاق می‌افتاد. در این اثر قطعاتی اختصاصاً برای این ارکستر ساخته شده، که استمرار این آهنگسازی برای گروه‌های موسیقی بانوان می‌تواند به بالندگی و رشد فنی، تکنیکی این گروه از هنرمندان بینجامد.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی