هزارصدا با کارشناسی کیوان ساکت، وحید تاج و امید صباغ نو برگزار می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – بخش سنتی برنامه هزارصدا، بعد از افطار روز پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ۹۷ در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، این اولین برنامه بعد از برگزاری فینال بخش‌های پاپ و سنتی و انتخاب برترین گروه‌ها و خوانندگان ۹۶ است و در شب تولد یکی از آوازخوانان نامی ‌تاریخ موسیقی ایران، زنده‌یاد استاد منوچهر همایون پور برگزار می‌شود، بنابر این ویژه برنامه‌ای نیز برای این خواننده و ادیب برگزار خواهد شد.

کیوان ساکت به عنوان کارشناس بخش آهنگسازی و نوازندگی، وحید تاج به عنوان کارشناس بخش آواز و امید صباغ‌نو به عنوان کارشناس بخش شعر داوران این برنامه هستند و به بررسی کار سه گروه شرکت‌کننده در این برنامه خواهند پرداخت. گروه‌های شرکت‌کننده در بخش مسابقه، گروه بیداد به سرپرستی محمدمشفق از ملایر، گروه خیال به سرپرستی احسان توکل از یزد و گروه دل‌انگیزان به سرپرستی پوریا سلیمانی از زنجان خواهند بود.

اجرای چند مناجات عارفانه توسط گروهی به سرپرستی و خوانندگی علیا کاظمیان از شهرستان آمل یکی از بخش‌های جنبی این برنامه است. همچنین در بخش دیگری از برنامه، خواننده خواننده خوش‌صدای آواز ایرانی و مرشد زورخانه، امیرمسعود خسروی، در سبک و سیاق آوازها و ضربی‌نوازی‌های زورخانه‌ای اجرای برنامه خواهد داشت.

هزارصدا برنامه‌ای با مدیریت آرش نصیری، برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی ایرانی‌ست که امسال ششمین سال برگزاری‌اش را طی می‌کند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی