همایون شجریان بزرگداشت محمدرضا شجریان را در لندن و منچستر برگزار می‌کند

همایون شجریان
سام بورنگ

رسانه نوا – «همایون شجریان» برای بزرگداشت پدر خود «محمدرضا شجریان» برای نخستین بار کنسرت «هوای گریه» را در دو شهر لندن و منچستر روی صحنه می‌برد.

به گزارش رسانه نوا، همایون شجریان برای نخستین بار کنسرت «هوای گریه» را در دو شهر لندن و منچستر برای بزرگداشت محمدرضا شجریان روی صحنه می‌برد. اجرای نخست این هنرمند ۱۰ اکتبر (هجدهم مهرماه) در سالن پلازای شهر منچستر و اجرای دوم او ۱۲ اکتبر (بیستم مهرماه) در شهر لندن است.

همایون شجریان در این دو کنسرت‌، قطعاتی از آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» با آهنگسازی «محمدجواد ضرابیان» را اجرا می‌کند. ازجمله قطعات دیگر این برنامه می‌توان به تو کیستی، خانه سودا، هوای گریه، افسونگر، غریبانه، عشق از کجا، با ستاره‌ها، دفتر دل و نسیم وصل اشاره کرد.

در این برنامه‌ها سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، میلاد محمدی (تار)،‌ مستان اشتیاقی (دبل باس)، لعیا اعتمادی (ویولون آلتو)،‌ پریسا پیرزاده (ویولون)،‌ حسین رضایی‌نیا (دف)،‌ علی جعفری پویان (ویولون)، نگار نوراد (چلو)، آیین مشکاتیان (تنبک)،‌ پاشا هنجنی (نی)،‌ پریچهر خواجه (قانون) او را همراهی می‌کنند.

«همایون شجریان» پیش‌تر از این، تور کنسرت‌های «هوای گریه» را با استقبال گسترده مخاطبین در تهران و برخی شهرستان‌ها و همچنین استرالیا به اجرا درآورده بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی