حسین علیزاده: شوق شما شوق ما و خستگی و رنج شما نیز خستگی و رنج ما است

حسین علیزاده
سام بورنگ

رسانه نوا – حسین علیزاده آهنگساز پروژه «غمنومه فریدون» با انتشار نوشته ای از حضور پرتعداد مخاطبان در مراسم رونمایی این اثر تشکر کرد.

به گزارش رسانه نوا، حسین علیزاده نوازنده و آهنگساز مطرح کشورمان چند روز بعد از برگزاری مراسم رونمایی آلبوم «غمنومه فریدون» در فرهنگسرای نیاوران تهران یادداشتی را منتشر کرد.

در نامه حسین علیزاده آمده است: «دوستان و هم‌وطنانِ هنردوست و حامی هنر، سی و یکم تیرماه، شما با سخاوت و بردباری به دیدن ما آمدید و ما نیز از روزها و ساعت‌های قبل در انتظار لحظه دیدار بودیم.

طبق آماری که از تعداد مراجعه‌کنندگان پیش‌بینی شده بود، قرار بود با یک سوم جمعیتی که مراجعه کردند مواجه شویم، اما شاید به دلیل رسا نبودن خبر و یا توجه نکردن به عنوان مراسم، تعداد بسیار زیادی از عزیزان مراجعه کردند که در لیست  پیش خرید، نبودند! و از روی علاقه و لطف حضور پیدا کردند، حتی همراهان زیادی نیز همراه داشتند که همین موضوع باعث کندی کار و تجمع شد.

مسلماً در تمام دورانی که غمنومه‌ فریدون متولد می‌شد، به شوق شما حامیان و هم‌پیمانانِ هنر بود و آرزوی ما در این چند سال شکل‌گیری اثر، رضایت و لذت شما از آن بوده‌است. در روز سی و یکم تیر ماه، شوق شما شوق ما و خستگی و رنج شما نیز خستگی و رنج ما بود.

ضمن سپاس و قدردانی از حضور پرمهرتان و پوزش از تمام کاستی‌های پیش آمده، با احترام از طرف خود، هنرمندان و برگزارکنندگان غمنومه‌ی فریدون…

حسین علیزاده/ دوم مرداد ۹۶»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی