کامکارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می روند

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت «چیروک» با حضور تعدادی از برادران کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی در سالن اسپیناس پالاس برگزار می شود.

به گزارش رسانه نوا، کنسرت «چیروک» با حضور ارسلان، اردوان، اردشیر و ارژنگ کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در سالن هتل اسپیناس پالاس برگزار می شود.

این کنسرت با عنوان «چیروک» به معنی داستان، با آثاری از ساخته های ارسلان، اردوان و اردشیر کامکار اجرا می شود.

قطعه های این اجرا انتخاب شده از آلبوم های «ئاگری زیندو»، «کانی سپی» و «پرشنگ» هستند. همچنین چند قطعه جدید هم در رپرتوار «چیروک» قرار دارد.

همکاری شاهرخ هدایتی با کامکارها با شکل گیری ارکستر مانجین به رهبری ارسلان کامکار از سال ۱۳۹۶ شکل گرفت. قرار است این همکاری ادامه داشته باشد و کنسرت «چیروک» در شهرستان ها و برخی کشورهای خارجی به صحنه رود.

شاهرخ هدایتی از شانزده سالگی با یادگیری آواز ایرانی فعالیتش را در عرصه موسیقی آغاز کرده و از بیست سالگی هم به فراگیری مقام های کردی پرداخته است. در سال های فعالیتش با گروه های بسیاری همکاری کرده و اجراهای بسیاری را به صحنه برده است. هدایتی در نواختن دف و سازهای کوبه ای هم چیره دست است.

کنسرت «چیروک» با حضور برادران کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ در سالن هتل اسپیناس پالاس پالاس برگزار می شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی