برنامه ریزی تور کنسرت های گروه لیان براى ٢٠١٨ ژاپن

مدیر وبسایت

رسانه نوا – گروه موسیقی «لیان» هم زمان با تحویل سال ١٣٩۵ با طنین انداز کردن دعاى تحویل سال توسط «آکا صفوى» در پارک مرکزى توکیو کنسرت خود را آغاز نمود. حال این گروه قصد دارد سال ۲۰۱۸ بار دیگر در کشور ژاپن به اجرای برنامه بپردازد.

مهدى نظرى سرپرست هیأت اعزامى سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى توضیح داد: «کنسرت رسمى این گروه در سالن مرکزى کومین آکاساکا با حضور مهمانان ایرانى و ژاپنى برگزار شد، در این برنامه که با استقبال مخاطبان روبرو شده بود؛ محسن شریفیان مدیر این گروه پیش از ارتباط تاریخى مردم بوشهر و ژاپن از ارتباط پرستوى دریایى مهاجرى صحبت کرد که با پیمودن ٨٨٠٠٠ مایل بین بوشهر و بندر آکاوایاى ژاپن در مسافرت بوده است.»

خانم “یامامورا” ژاپنى، مادر شهید محمد بابایى از فعالین برنامه هاى صلح هیروشیما نیز در این برنامه دعوت شده بود؛ و به همین مناسبت محسن شریفیان پیام صلح و دوستى موزه ى صلح تهران را از طرف جانبازان شیمیایى قرائت کرد.

نظرى اظهار داشت نکته جالب این برنامه معناى نام گروه لیان – به معنى سرزمین آفتاب درخشان – و مترادف بودن آن با معنى ژاپن و ارتباط مشترک موسیقى دریانوردان بود که مورد علاقه ى ژاپنى ها قرار گرفت.

اما اتفاق ویژه کنسرت حضور مدیر مرکز موسیقى مین یان توکیو مدیر موسیقى مشهور جاده ابربریشم بود که ضمن استقبال از برنامه ى اجرا شده خواستار ملاقات و دعوت از برگزارى تور کنسرت لیان در ژاپن براى سال ٢٠١٨ شد. اجراى گروه لیان از طرف اداره ى کل ایرانیان خارج از کشور و با همکارى اداره ى کل فرهنگ و ارشاد اسلامى بوشهر صورت گرفت.

در پایان سفیر محترم و رایزن فرهنگى ژاپن با اهداى لوح تقدیر و هدایى گروه بوشهرى لیان را بدرقه کردند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی