قطعه جدید مهران مدیری به زودی منتشر می‌شود/ آلبوم مشترک شجریان و قربانی در دست انتشار

محمد کمالی

رسانه نوا – مهیار علیزاده آهنگساز و تنظیم کننده از انتشار قطعه‌ای با صدای مهران مدیری و آلبومی خوانندگی مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی خبر داد.
مهیار علیزاده آهنگساز موفق آلبوم هایی همچون «حریق خزان» و «دخت پری وار» که موفقیت های بسیاری را در کارنامه دارد در مورد فعالیت های جدیدش به خبرنگار رسانه «نوا» گفت :در حال حاضر دو آلبوم آماده داریم که مراحل مسترینگ را پشت سر گذاشته اند و پس از صدور مجوز های مربوط منتشر خواهد شد.
علیزاده در توضیح این آلبوم ها گفت :یکی از این آلبوم ها همکاری مشترک من با همایون شجریان و علیرضا قربانی است که این دو خواننده بنام موسیقی سنتی ایران قطعاتی را در این آلبوم اجرا کرده اند و دیگر آلبوم همکاری مشترک من و فردین خلعتبری با صدای محمد معتمدی است که در سال جاری و توسط موسسه «آوای هنر» منتشر خواهد شد
علیزاده در مورد همکاری خود با مهران مدیری نیز اضافه کرد: به زودی قطعه «یار تویی» را با صدای مهران مدیری منتشر خواهیم کرد.
وی افزود: این قطعه همان تصنیف قدیمی یار تویی با آهنگسازی و تنظیمی جدید توسط مهران مدیری اجرا شده که انتظار می‌رود با استقبال خوبی از جانب مردم مواجه شود.
آهنگساز آلبوم موفق «دخت پری وار» که برنده جایزه «باربد» برای بهترین آهنگسازی موسیقی با کلام در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته شد، در مورد موفقیت های این آلبوم خاطر نشان کرد :از لطف مردم بسیار خوشحال و ممنونم. دلیل موفقیت این آلبوم را شناخت دقیق بین خودم و علیرضا قربانی می‌دانم. شناختی که من از صدای این خواننده و قربانی از آهنگسازی بنده دارد باعث این استقبال شد.
وی همچنین افزود: با وسواس خاصی «دخت پری وار» را ساختم. نظر مشترک بنده و آقای قربانی ادامه راه آلبوم «حریق خزان» و ارائه ی محصولی جدید در ادامه موفقیت آن آلبوم بود و همین عامل باعث شد تا ساخت این آلبوم حدود ۲ سال به طول انجامد که فکر می‌کنم در این امر موفق بودیم و از استقبال مردم بسیار خوشحالم.
علیزاده در ادامه فعالیت هایش در سال نود و شش افزود :در حال حاضر مشغول به ساخت قطعه ای برای یک فیلم سینمایی هستم
که این فیلم در سال جاری اکران خواهد شد. به زودی و پس از قطعی شدن این همکاری نام و زمان انتشار این فیلم سینمایی را به اطلاع مخاطبین خواهم رساند. از دیگر فعالیت های بنده در سال جدید اجراهای متعددی با خواننده های مختلف از جمله علیرضا قربانی و محمد معتمدی است.
علیزاده در مورد آلبوم مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان افزود :انتظار دارم که این آلبوم با استقبال خوبی همراه شود .آلبومی که پس از انتشار، کنسرت‌هایش را نیز در کل کشور آغاز خواهیم کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی