«ناخدای بندر» از زنده یاد محمود جهان منتشر شد

محمود جهان
سام بورنگ

رسانه نوا – «ناخدای بندر» آلبومی از بهترین آثار زنده یاد محمود جهان خواننده و پیشکسوت فقید موسیقی جنوبی ایران، به شکل نسخه دیجیتالی منتشر شد.

به گزارش رسانه نوا، بهترین های زنده یاد محمود جهان خواننده نام آشنا و سرشناس موسیقی بندر و جنوب که چندی پیش به علت عارضه قلبی درگذشت، در قالب یک آلبوم با ۱۴ قطعه، تحت عنوان «ناخدای بندر» به شکل نسخه دیجیتالی منتشر و در دسترس مخاطبان و دوستداران این خواننده قرار گرفت.

قطعات این آلبوم «جانی جانی»، «هم زبون»، «هله دان دان»، «جیلی جیلی بامبو»، «دریا دریا»، «وعده»، «مست و دیوانه»، «جومه نارنجی»، «بهار بهار»، «بلمرون»، «پرستوها»، «ناخدای بندر»، «پاسدار دریا» و «سفر به دریا» هستند که از میان آثار زیادی از آوازهای ماندگار و گرم این خواننده محبوب، گلچین شده و به پاس زحمات او طی سال های فعالیت هنری اش، در اختیار مخاطبان و هوادارانی قرار می گیرد که بی شک خاطره های بیشماری با این آثار داشته اند.

قرار بود زنده یاد محمود جهان ۱۷ مردادماه سال جاری، مهمان هنردوستان ماهشهر شود تا شبی موسیقایی را با آنها به اشتراک بگذارد اما پیش از رسیدن به این کنسرت، دچار عارضه قلبی شد و آخرین قصه اجرای زنده خود را، روایت نشده و ناتمام گذاشت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی