آلبوم «باد صبا» با صدای مرحمت آقازاده منتشر می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – با آهنگ‌هایی از عارف قزوینی، حسام السلطنه و چند قطعه فولکلور آذری؛ آلبوم موسیقی «باد صبا» با صدای مرحمت آقازاده و با موسیقی ارشک رفیعی منتشر می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم موسیقی «باد صبا» با صدای مرحمت آقازاده و با موسیقی ارشک رفیعی توسط ارکستر بزرگ و با آهنگ‌هایی از ابوالقاسم عارف قزوینی، حسام السلطنه موسیقیدان دوره قاجار و همچنین چند قطعه فولکلور آذری؛ در یک‌سال اخیر، زیرنظر ارشک رفیعی ضبط شده و در حال حاضر، آماده انتشار است. این اثر موسیقایی مشتمل بر هشت تصنیف و دو قطعه آواز فارسی و آذری است.

مرحمت آقازاده از خوانندگان جوان موسیقی سنتی است که آلبوم «باد صبا»، دومین اثر موسیقایی این هنرمند محسوب می‌شود.

ارشک رفیعی آهنگساز و تنظیم‌کننده آثار موسیقایی؛ با استاد شهرام ناظری شوالیه آواز ایران همکاری مداومی دارد و در سال ۱۳۹۳ آهنگسازی تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و با صدای استاد شهرام ناظری بر روی شعر «دانه‌های باران» از سروده‌های سیاوش کسرایی را برعهده داشت که مورد استقبال اهالی سینما و موسیقی کشور قرار گرفت و در سال ۱۳۹۴ جایزه تندیس «حافظ» بهترین ترانه از پانزدهمین جشن سینمایی ـ تلویزیونی «دنیای تصویر» با دبیری زنده‌یاد علی معلم را از آن خود کرد.

رفیعی همچنین جایزه تندیس بهترین موسیقی متن برای آهنگسازی فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده و به تهیه‌کنندگی مسعود جعفری جوزانی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ابوجا» در کشور نیجریه در سال ۲۰۱۶ را در کارنامه هنری خود دارد.

وی که آهنگساز قطعه «برگریزان» با صدای استاد شهرام ناظری و با شعر محمود مشرف آزاد تهرانی (م.آزاد) است؛ بعد از زلزله‌زده دلخراش و ناگوار کرمانشاه، به همراه شوالیه آواز ایران این آهنگ را به مردم حادثه‌دیده آن منطقه تقدیم کردند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی