«اشک ریزان» محمد موحدنیا منتشر می‌شود

محمد موحدنیا
سام بورنگ

رسانه نوا – تک آهنگ «اشک ریزان» اثری از محمد موحدنیا به زودی منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

به گزارش رسانه نوا، محمد موحدنیا، آهنگساز و نوازنده سنتور در گفتگویی با خبرنگار ما از انتشار اثر جدیدش خبر داد و گفت: «مدتی است که به تماشای فراز و فرود دنیای موسیقی و همسان با آن جریانات اجتماعی هستم و در واقع نغمات و کلمات جاری شده در این قطعه، محصول اتفاقاتیست که جامعه را در بر گرفته است.»

وی در ادامه افزود: «این اثر که اشک ریزان نام دارد کاریست با کلام، با یک موسیقی کاملا اجتماعی که البته شعر آن نیز سروده خودم است.»

این آهنگساز در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد : «ایده نخست من اجرا با یک ارکستر بزرگ بود، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که با یک فضای متفاوت تری پروژه را دنبال کنم. چند ماهی روی این اثر کار کردم و در حال حاضر هم در مرحله ضبط آن هستیم که امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود. ناگفته نماند که تهیه کنندگی و مدیریت این پروژه به عهده نیما سلیمان تبار است و جزئیات بیشتر این اثر را در زمان انتشارش خواهم گفت.»

شایان ذکر است که محمد موحدنیا از شاگردان برجسته زنده یاد پرویز مشکاتیان است و تا به حال اجراهای متعددی در قالب های مختلف آلبوم، کنسرت و تک آهنگ به انتشار رسانده است. سودای وطن اولین آلبوم رسمی از این هنرمند است که در ۱۳۹۲ راهی بازار موسیقی شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی