محسن شریفیان نشان فستیوال جهانی «نی انبان» را به صندوق اعتباری هنر اهدا کرد

سام بورنگ

رسانه نوا نشست خبری صندوق اعتباری هنرمندان صبح امروز ۱۶ مهر ماه با حضورسیدحسین سیدزاده؛ مدیرعامل صندوق، جمعی از مدیران صندوق برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، سرپرست موسیقی لیان بوشهر با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نشان هنری فستیوال جهانی «نی انبان» خود را برای تامین هزینه‌های درمانی یک استاد موسیقی در استان هرمزگان به این صندوق اهدا کرد. این مدال با ارزش در مراسمی با حضور اصحاب رسانه به نمایندگی از صندوق اعتباری هنر به حسین سیدزاده مدیر عامل این صندوق اهدا شد.

حسین سید زاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از این اقدام محسن شریفیان گفت: هدف از این اهدا را سهیم شدن در تهیه هزینه درمانی موسی کنالی نوازنده جنوب کشور در استان هرمزگان عنوان کرد.

فستیوال بین‌المللی نوازندگان نی انبان از معتبرترین همایش‌های جهانی است و از نخبگان، اساتید و نوازندگان حرفه‌ای نی انبان و فلوت تمامی کشورها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آورد.

محسن شریفیان آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی لیان روز ۱۰ ژوئن ۲۰ خرداد ماه سال جاری با حضور در سی و دومین فستیوال بین‌المللی نوازندگان نی انبان که در کشور اسپانیا برگزار شد به معرفی موسیقی ایران و بوشهر در این رویداد پرداخت و موفق به دریافت و کسب دیپلم افتخار و مدال این رویداد جهانی شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی