رضا پرویززاده «سَنا» را به اندیشه می‌برد

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی سنتی «سَنا» شانزده تیر ۹۶ برای اجرای برنامه به تالار اندیشه حوزه هنری می‌رود.

رضا پرویززاده که سرپرستی این گروه را برعهده دارد، گفت: دراین کنسرت به بازسازیِ قطعاتی از دوره قاجار و همچنین ساخته‌هایی از خودم می‌پردازم که تهیه کنندگی آن را مجید فلاح پور و مدیریت اجرای آن را خانم آیدا امیری مقدم به عهده دارد.
آهنگساز گروه «سَنا» با بیان این که این کنسرت در دو بخش روی صحنه می‌رود، افزود: بخش اول دونوازی کمانچه و قانون و بخش اصلی آن نیز در عراق و شکسته است.
رضا پرویززاده که اخیرا در همراهی با گروه موسیقی «بحرنور» به روی سن تالار اندیشه رفته بود تاکید کرد: اعضای گروه «سَنا» را رضا پرویززاده (سرپرست و آهنگساز و نوازنده کمانچه)، پریچهر خواجه (قانون)، حسین حدت (عود)، شهاب‌الدین آذین‌مهر (سه تار)، دل آرام زمانی (کمانچه آلتو)، سپیده شایان‌راد (تنبک) و سروش بخشش (خواننده) تشکیل می‌دهند.
وی درخصوص پیشینه این گروه گفت: گروه «سَنا» که در سال ۸۹ تشکیل شده تاکنون با آواز مهدی امامی اجراهائی در تهران و شهرستان و جشنواره‌های خارجی داشته است.
گروه موسیقی «سَنا» ۱۶ تیر ۹۶ ساعت ۲۱ در تالار اندیشه حوزه هنری روی سن رفته و اجرای برنامه می‌کند. روابط عمومی این کنسرت را مجید فلاح پور به عهده دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی