«شهر خاموش» کیهان کلهر به سنگاپور می‌رسد

سام بورنگ

رسانه نوا – قطعه «شهر خاموش» پس از این‌که در هشت سال گذشته در بسیاری از شهرهای اروپا و آمریکا اجرا شده است، این‌بار به در سنگاپور اجرا خواهد شد.

ارکستر سمفونیک سنگاپور، اثر «شهرخاموش» کیهان کلهر را در روز‌های ۱۱ و ۱۲ نوامبر (۲۱ و ۲۲ آبان)، اجرا خواهد کرد.

در این اجرا که به رهبری لن شویی روی صحنه می‌رود، یو‌یوما، نوازنده نامی ویولنسل از آمریکا که چینی تبار است به همراه کیهان کلهر به عنوان سولیست حضور خواهند داشت.

«شهر خاموش» قطعه‌ای بی‌کلام و ۳۰ دقیقه‌ای از کیهان کلهر است که به یاد بمباران شیمیایی حلبچه، اسفند ۱۳۸۷ توسط انتشارات موسیقی ورلد ویلج میوزیک در سطح بین‌المللی منتشر شد.

این قطعه بخشی از آلبومی به همین نام است که در زمان انتشار دیدگاه‌های مثبتی از جانب منتقدان دریافت کرد. نیویورک تایمز این مجموعه را ستود و آل‌میوزیک ترکیب نوای کوارتت‌نوازی بروکلین رایدر با پیچیدگی ملودی کلهر را مسحورکننده خواند. «شهر خاموش» در جدول بهترین آلبوم‌های کلاسیک متقاطع بیلبورد به جایگاه هجدهم دست یافت و مجله موسیقی سانگ‌لاینز این مجموعه را به عنوان بهترین آلبوم بی‌کلام سال ۲۰۰۸ میلادی معرفی کرد.

این آلبوم بارها به صورت زنده در شهرهای اروپا و آمریکا مثل لندن، نیویورک، ویرجینیا، شیکاگو و مینیاپولیس به اجرا درآمده که در تمام این کنسرت‌ها، یویوما نیز حضور داشته‌است.

دیدگاه شما

1 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی