اعطای بورس پژوهشی آینه‌دار وارد مرحله داوری شد

سام بورنگ

رسانه نوا – مرحله انتخاب آثار ۱۸ پژوهشگر ایرانی و غیرایرانی متقاضی نخستین دوره از اعطای بورس پژوهشی جشنواره ی موسیقی نواحی «آینه دار» از ۱۹ آبان ماه آغاز می‌شود.

مرحله انتخاب آثار ۱۸ پژوهشگر ایرانی و غیرایرانی متقاضی نخستین دوره از اعطای بورس پژوهشی جشنواره موسیقی نواحی «آینه دار» از روز چهارشنبه، ۱۹ آبان ماه در محل دبیرخانه این رویداد موسیقایی پژوهشی آغاز می‌شود.

این در حالی است که مریم قرسوف دبیر علمی؛ و علی مغازه ای، دبیر هنری جشنواره ی موسیقی نواحی «آینه دار» و آمنه یوسف زاده، هومان اسعدی، ساسان فاطمی و بابک خضرایی، اعضای هیئت انتخاب نخستین دوره از اعطای بورس پژوهشی «آینه دار» را تشکیل می‌دهند. 

بر اساس برنامه ریزی ها، پژوهشگرانی که پروپوزال‌ و تقاضای خود را در سامانه جشنواره  «آینه‌دار» ثبت کرده‌اند، در جلسه‌ دفاع از طرح فرستاده خود، از اهمیت موضوع، چگونگی انجام کار و روش پژوهش خود، با داوران بورس‌های پژوهشی صحبت می‌کنند. ضمن اینکه پس از بررسی و ارزیابی طرح‌های رسیده، بر اساس توانایی نگارشی و اجرایی متقاضیان، در مجموع به هفت نفر از این پژوهشگران بورس پژوهشی اعطا می‌شود. 

مراحل پژوهشی و نگارشی پژوهش‌های نهایی، پس از اعلام نظر کارشناسان و پس از معرفی برگزیدگان، با اعطای هزینه‌ ی پژوهش، زیر نظر دبیرخانه‌ ی «آینه‌دار» و مشاوره و راهنمایی کامل دکتر مریم قرسو، دبیر علمی جشنواره، آغاز و انجام می‌شود.

ایجاد حرکتی نوین در امر گسترش پژوهش و شناخت و مطالعه‌ ی موسیقی ایران و اقوام ایرانی، از جمله هدف های مهم طرح اعطای بورس پژوهشی جشنواره ی موسیقی نواحی «آینه دار» است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی