طنین موسیقی سنتی  در عمارت روبرو

سام بورنگ

رسانه نوا – مجموعه فرهنگی هنری «عمارت روبرو» در روزهای پایانی سال جاری برنامه های ویژه ای در حوزه موسیقی سنتی و محلی برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش رسانه نوا، در روزهای پایانی سال جاری سه گروه موسیقی برنامه های متفاوتی برای علاقمندان اجرا می کنند.

برنامه موسیقی” برف کنج” شامل  تک نوازی کمانچه با حضور “چکاد فشارکی”  است. بخش اول این برنامه با همراهی آواز بوعطا و آواز دشتی و بخش دوم با آواز بیات ترک و افشاری اجرا می شود. این برنامه ۱۹ اسفند ماه جاری راس ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می شود.

“دو نوازی تار و عود”  برنامه ای دیگری است که  با آهنگسازی و نوازندگی آرش آقایی و غزل همایونی برای علاقه مندان اجرا می شود. قطعات این برنامه با رویکرد به فرم، مفهوم کمپوزیسیون و پرداختن به رنگ صوتی سازها تهیه شده است.

این کنسرت ۲۰ اسفند ماه و ساعت ۲۰:۳۰ در عمارت روبرو اجرا می شود.

همچنین کنسرت” سفری هست، نگاهی و صدایی..” با اجرای گروه “کمنزیل”  با نگاهی مدرن به  موسیقی سنتی شهر جیرفت تلاش می کند تجربه ای تازه  به موسیقی فولکلور ایرانی و موسیقی جز داشته باشد.

در این برنامه عرفان افشاری پور به عنوان نوازنده گیتار، بهزاد دانش: گیتار، البرز آیینی: هارمونیکا، مژده صالحی و راحله حاجی زاده: بک وکال، بنیامین مرادی: باس و شهرام شجاعی : درام حضور خواهند داشت. این برنامه ۲۵ اسفند ماه و ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی