«ودود موذن‌زاده» برای «اردبیل» می خواند

مدیر وبسایت

رسانه نوا – ودود موذن خواننده موسیقی آذربایجانی با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: قرار است برنامه ای را به مناسبت فرا رسیدن هفته اردبیل در مرداد ماه امسال برگزار کنیم. به گزارش نوا به نقل از مهر، هفته اردبیل بیش از هفت سال است که همزمان با سالروز آغاز فعالیت شاه اسماعیل صفوی در شهر اردبیل با برگزاری ویژه برنامه های مختلف میزبان دوستداران فرهنگ و هنر است که یکی از روزهای این هفته به موسیقی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در این برنامه که به نوعی یکی از مهم ترین برنامه های هفته اردبیل خواهد بود، ارکستری از سازهای ملی و کلاسیک با حضور هنرمندان کشور آذربایجان به رهبری تورال محمدلی و خوانندگی بنده و دو هنرمند دیگر آثاری را اجرا می کنند که از آن جمله می توان به قطعه «باباخان» با موضوع سرداران مشروطه اردبیل، قطعه دو زبانه «سرو چمان» و سرود «اردبیل» اشاره کرد. در این برنامه مهمانانی از کشورهای ترکیه و آذربایجان به عنوان مهمان ویژه حضور پیدا خواهند کرد. البته این احتمال نیز وجود دارد که در یک فرصت مناسب دیگر در صورت فراهم شدن امکانات بتوانیم با همین ارکستر برنامه ای را در تهران اجرا کنیم که هنوز قطعیت آن مشخص نیست.

این خواننده درباره فعالیت های دیگر خود در حوزه موسیقی نیز گفت: برگزاری کنسرت همراه با گروه «خطایی» در تهران در اوایل مهرماه، برپایی کنسرت ویژه در یکی فضاهای میدانی مشکین شهر همراه با گروه «خطایی»، تدوین تعدادی از کنسرت های پدرم در قالب بسته تصویری و برنامه ریزی برای تولید و ضبط آلبوم جدید از جمله فعالیت هایی است که می توانم به آن اشاره کنم. البته با توجه به تراکم برنامه ها فعلا فرصت چندانی برای انتشار آلبوم وجود ندارد اما به طور حتم برای انتشار آلبوم نیز برنامه هایی داریم. البته درگیر تولید یک کلیپ با محتوای موسیقی علوی های ترکیه هستیم که با توجه به تم مذهبی آن از جمله کارهایی است که بسیار به آن علاقه مندم و فکر می کنم اثر متفاوتی باشد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

به نام خدا
با سلام و ادب به محضر شما
به نظر من یکی از نوابغ موسیقی خطه آذربایجان را میتوان خانواده موذن زاده اردبیلی نامید که ریشه در فرهنگ موسیقی آذری دارند مخصوصا آوازهای آذری که اذان این خانواده سرآمد می باشد و استاد ودود را میتوان یکی از نوابغ این خانواده نامید ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان و طلب مغفرت برای پدر بزرگوارشان

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی