وحید تاج به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه کنسرت می‌دهد

سام بورنگ

 

رسانه نوا – کنسرت وحید تاج با همراهی گروه مهربانی به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه برگزار می‌شود.


به گزارش رسانه نوا، وحید تاج به همراه گروه موسیقی مهربانی به سرپرستی سلمان سالک، یکشنبه ۲۶ آذرماه سال جاری ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

تصانیف «پرواز با خورشید» با شعری از فریدون مشیری در دستگاه ماهور، «دیدار» با شعری از سیمین بهبهانی در آواز دشتی، « یار دلنواز» با شعری از حافظ در بیات اصفهان و مژده آزادی با شعری از هوشنگ ابتهاج در بیات اصفهان و سه‌گاه از ساخته‌های سلمان سالک و تصنیف محلی«مرغ شب» با شعری از محمدعلی جعفری در دستگاه شور، تصنیف «باز آنکه دلم مشتاقش بود» از ساخته‌های داریوش رفیعی در بیات اصفهان و موسیقی محلی کردی «بی‌نشان» در این کنسرت به اجرا درمی‌آید و مخاطبان شاهد اجرای ساز و آواز و تک‌نوازی نیز می‌شوند.

امیر رحمانی (سنتور)، مریم خدابخش(عود)، بیتا قاسمی (ویلن‌سل)، حمیدرضا آفریده (کمانچه)، وفا مصباحی (نی) و مجید علیزاده (تمبک) اعضای ارکستر مهربانی را به سرپرستی سلمان سالک نوازنده تار و خوانندگی وحید تاج تشکیل می‌دهند.

گفتنی است؛ کنسرت گروه موسیقی مهربانی به خوانندگی وحید تاج یکشنبه ۲۶ آذرماه سال جاری به همت موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و با همکاری موسسه نیکوکاری مهر آفرین در تالار وحدت برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی