آلیس کوپر: پس از ترک الکل، خداوند به من یک شانس دوباره داد

امیروالا وحدتی

رسانه نواآلیس کوپر خواننده صاحب نام موسیقی جهان، ۳۷سال پیش اعتیاد به الکل را ترک کرد.

آلیس کوپر ۷۱ ساله که خود را فناناپذیر می دانست، پس از آنکه دکترها به او هشدار دادند که در صورت ادامه ی این سبک زندگی، جانش را از دست خواهد داد، به دین و معنویات روی آورد و ترک اعتیاد را هدیه ای از طرف خداوند می داند.

او در مصاحبه ای با I Paper گفت:

«من هرروز یک بطری کامل ویسکی را می نوشیدم؛ وقتی که ۲۵ یا ۲۶ساله هستید فکر میکنید که هیچ چیزی توانایی تخریب شما را ندارد و فناناپذیر هستید. وقتی که شروع به بالا آوردن خون کردم فهمیدم که زنگ هشدار به صدا درآمده است؛ دکتر گفت با این روند تو فقط دو ماه دیگر زنده خواهی ماند و پس از دو ماه به گورستان هالیوود خواهی رفت!

من کاملا ترک کردم و این را هدیه ای از طرف خداوند می دانم و اینگونه به این موضوع نگاه می کنم که خدا به من یک شانس دوباره داد و گفت: ببین من مشکلی ندارم که تو هم یک خواننده راک اند رول باشی و هم یک مسیحی! پس من این قصه را یک نشانه خوب در زندگی ام میدانم.

بعضی مواقع مردم بطور خصوصی با من تماس می گیرند و می گویند: به کسی نگو اما ما دنبال جایی هستیم که خود را ترک دهیم؛ این حقیقت که با من تماس می گیرند نشانه این است که نصف راه بازگشت به خانه را طی کرده اند پس من هم آن ها را همراهی می کنم.»

این اسطوره سبک راک که این روزها مشغول گلف شده و موسیقی را رها کرده می گوید:« خوشحالم که به چیزی اعتیاد دارم که من را نمی کشد!

من ۴۳سال پیش با همسرم ازدواج کردم و هیچوقت به او خیانت نکردم؛ ۶روز در هفته گلف بازی می کنم به این دلیل که دنبال چیزی هستم که من را معتاد کند چراکه من اعتیاد را دوست دارم اما اعتیادی که قرار نیست من را به قبرستان تحویل دهد.»

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی