موزیک ویدیوهای قدیمی با کیفیت HD به روز می‌شوند!

امیروالا وحدتی

رسانه نوا – شرکت یوتیوب اعلام کرد که در حال بروز کردن کیفیت موزیک ویدیو های قدیمی موجود در این سایت است تا آن ها را با کیفیت HD ارائه کند.

تعداد این ویدیو ها به بیش از هزار ویدیو می رسد و قرار است تا سال ۲۰۲۰ عرضه شوند. در صد ویدیو اولی که قرار است بروز شوند نام های بزرگی چون لیونل ریچی، لیدی گاگا، گروه اسپایس گرلز، تام پتی و… دیده می شوند.

Billy Idol، خواننده مشهور انگلیسی که ۶تا از ویدیوهای او در این لیست موجود است گفت:« رنگ های کثیف این ویدیو ها کاملا گرفته شده و شانس دوباره به آن ها داده اند تا با تکنولوژی جدید آشتی کرده و HD شوند و من هم همچنان جوان بنظر برسم! این فوق العاده است.

David Moffitt، معاون اجرایی محتوی و استراتژی شرکت یونیورسال در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت:« تغییر فرمت ویدیو ها و غربال کردن آن ها کار بسیار دشواری است اما رشد یوتیوب چیزی است که از قبل مشخص شده و راهیست که آن ها باید بروند و یکپارچه سازی این ویدیو ها کاری زمانبر خواهد بود.»

شرکت یونیورسال از یوتیوب درخواست کرده که در طی فرآیند بروز کردن کیفیت ویدیوها، به شکلی کار را پیش ببرند که به جنبه های هنری آنها آسیبی نرسد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی