وقتی استیون تیلر برای هر اجرا سه دلار می‌گرفت

رسانه نوا – ون ازکارافتاده‌ای که گروه محبوب اروسمیت برای تورهایشان استفاده می‌کردند در فیلم‌برداری یکی از اپیزودهای سریال «امریکن پیکرز» پیدا شد.

فرانک فریتز و مایک ولف مجریان این سریال مستند که برای هیستوری چنل ساخته می‌شود به یک ون قدیمی امریکایی برخوردند که مدل سال ۱۹۶۴است.

براساس گزارش سایت بوستون ری تابانو، یکی از اعضای پیشین گروه اروسمیت، تائید کرده است که این ون متعلق به گروه بوده است.

تابانو یکی از اعضای اصلی گروه بود که ریتم گیتار می‌زد و پس از یک سال گروه را ترک کرد.

این ماشین زنگ‌زده پشت مزرعه‌ای در چاسترفیلد، ماساچوست پیدا شد. این شهر ۱۰۰ مایل از بوستون شهر زادگاه اروسمیت فاصله دارد و در غرب آن واقع شده است.

تابانو که از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۲ در گروه اروسمیت فعالیت داشته گفت این ون برای ما مثل یک «هتل متحرک» بود؛ او در این برنامه گفت: «متاسفانه نمی‌توانم بگویم مربوط به چه زمانی است اما حدود ۴۰ سال از زمانی که ما در این وسیله بودیم می‌گذرد.»

«ما برای ۱۲۵ دلار [برای هر اجرا] از بوستون به نیو همپشایر می‌راندیم. بعد وقتی پول بنزین، استهلاک و غذای رفت و برگشت را حساب می‌کردیم حدود ۳ دلار برای هر کداممان می‌ماند.»

در این اپیزود که روز ۳۰ جولای روی آنتن رفت ولف با دن آریباک از گروه بلک کیز ملاقات کرد و آنها عکس‌هایی از لاشۀ این ماشین را برای جو پری، گیتاریست اروسمیت فرستادند.

مشخص نیست که ون چطور سر از این مکان درآورده و در جنگل رها شده اما صاحب ملکی که ماشین در آن پیدا شده گفته است این ون از زمانی که زمین را خریده همان جا بوده و ظاهرا مالک قبلی به نوعی به گروه اروسمیت مرتبط بوده است.

برنامه‌سازان «امریکن پیکرز» به فیل، صاحب ملکی که ون در آن پیدا شده، مبلغ ۲۵ هزار دلار برای این وسیله نقلیه پرداخت کردند و ولف آن را «یکی از بزرگترین و مهم‌ترین اشیا تاریخچۀ راک اند رول» خواند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی