پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی به ادل برای یک سال اقامت در لاس وگاس

رسانه نوا – به ادل، خوانندۀ ۲۵ سالۀ انگلیسی پیشنهاد شد در ازادی یک سال اقامت در هتلی در لاس‌ وگاس ۲۰ میلیون پوند دریافت کند.


این مبلغ هنگفت از جانب هتل لوکس و معروف وین در لاس وگاس پیشنهاد شده است. هتل وین برای به‌دست آوردن قراردادی یک‌ساله با این خواننده که برای هر اجرا مبلغی در حدود ۳۸۰ هزار پوند درآمد دارد شدیدا در رقابت است.

منبعی از جانب هتل وین دربارۀ این پیشنهاد به سایت سان گفت: «زمان آنکه هنرمندان فقط برای بازنشستگی به وگاس بیایند سپری شده و این رویکرد مربوط به گذشته است… در چند سال اخیر ستارگان بزرگی را دیده‌ایم که در وگاس اجرا می‌کنند و بنابراین هر هتل بزرگ و سرشناسی به‌دنبال آن است که ستارۀ بزرگی را در اقامت خود داشته باشد. سیزرز پالاس مدتی ماریا کری را داشت و پلنت هالیوود بریتی اسپیرز را، ما هم ادل را می‌خواهیم… حتی با دستمزدی معادل نیم میلیون دلار برای هر اجرا باز هم می‌توانیم مطمئن باشیم که این هزینه‌ها را باز می‌گردانیم.»

ادل که در ماه جولای به خاطر مشکلات حنجره مجبور به لغو دو اجرا در استادیوم ومبلی شد در حال حاضر درگیر رای زنی برای بازی در تئاتر موزیکال الیور، اثری اقتباسی از رمان کلاسیک چارلز دیکنز در وست اند لندن است. سر کامرون مکینتاچ، مدیر اپرای وست اند، برای نقش نانسی، نامزد بیل سایکس تبهکار با ادل وارد گفتگو شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی