«زندپی پابلو» برای Tidal و Kanye West دردسر ساز شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – کانیه وست در توییتی اعلام کرد که علیه او و Tidal دادخواستی جمعی تشکیل گردیده که آن ها را متهم به دروغ تبلیغاتی برای آلبوم “The Life Of Pablo” و فریب میلیون ها نفر برای ثبت نام و خرید کرده است.

به گزارش نوا به نقل از اسوشیتد پرس، این دادخواهی چند روز پیش در دادگاه فدرال توسط جاستین بیکر رت به نمایندگی از طرفداران سانفرانسیسکو انجام خواهد شد.

با وجود صحبت هایی که وست برای حل این مشکل مطرح کرده، این دادخواست به نظر خیلی جدی می رسد و حتما در دادگاه ارائه خواهد شد.

کانیه وست در توییت خود گفت: «آلبوم من هرگز هرگز هرگز در اپل به فروش نخواهد رسید و شما فقط می توانید آن را از طریق Tidal تهیه کنید.»

جی ادلسون وکیلی از مجموعه بیکر رت می گوید: «آقای بیکر رت معتقد بود که ستاره های بزرگ باید از همان قوانینی پیروی کنند که دیگران پیروی می کنند و باید به قوانین همان گونه هم که هست عمل کنند.»

وی در ادامه افزود: «حتی اگر سرویس خدمات دهی آن ها درست هم عمل کند، آن ها نمی توانند میلیون ها نفر را با گرفتن اطلاعات شخصی و دریافت پول فریب دهند، تا میزان ارزش یابی آن ها افزایش یابد. این کار اصلا درست نیست و باید از روش های قانونی به آن رسیدگی شود.»

این که آیا وست این کار را برای افزایش ارزیابی Tidal انجام داده، نامشخص است. اما قطعا این سرویس را نجات داده و بازدید و ارزیابی آن فوق العاده افزایش یافت.

وست و Tidal هنوز برای پاسخ به این دادخواست مطرح شده پاسخی به دادگاه ارائه نکردند. باید منتظر ماند و دید در آینده واکنش آن ها چه خواهد بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی