انتخاب آدام لمبرت برای بازی در نقش الویس پریسلی!

امیروالا وحدتی

رسانه نوا – باز لورمن کارگردان فیلم سینمایی الویس پریسلی، آدام لمبرت، خواننده مشهور را برای بازی در نقش او انتخاب کرده است.

این فیلم در ارتباط با زندگی اسطوره و پادشاه سبک راک اند رول ساخته می شود و تام هنکس بازیگر افسانه ای هالیوود نیز در نقش مدیر برنامه های مشهور او، کولونل تام پارکر به ایفای نقش می پردازد.

پس از موفقیت هایی که برای فیلم های مربوط به زندگینامه خوانندگانی همچون التون جان و فردی مرکوری اتفاق افتاد، حالا تهیه کنندگان هالیوودی به فکر ساخت یک فیلم درباره الویس پریسلی افتاده اند.

آدام لمبرت که برای بازی در این نقش انتخاب شده است در مصاحبه ای با رادیو استرالیا گفت:« شنیده بودم که فیلم الویس قرار است ساخته شود؛ من همیشه خودم رو با الویس مقایسه می کردم و خوشحالم که می توانم در دوباره زنده کردن نام او نقش داشته باشم.»

این خواننده ۳۷ساله در حال حاضر مشغول به تهیه آلبوم جدیدش با نام Velvet است و بزودی تور آمریکای شمالی خود را آغاز خواهد کرد.

Sam Bromell و Craig Pearce نویسندگان این فیلم هستند و باز لورمن نیز پس از هفت سال که از ساختن The Great Gatsby می گذرد دوباره روی به کارگردانی آورده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی