آدام لمبرت: من بازیگر نقش فردی مرکوری نیستم

انيسا رئوفي

رسانه نوا – فیلم زندگی‌نامه‌ای Bohemian Rhapsody که بر اساس زندگی فردی مرکوری خواننده‌‌ی گروه کوئین و همکاری او با این گروه در حال ساخت است در سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد.آدام لمبرت که از سال ۲۰۱۱ به جای فردی مرکوری خواننده‌ی افسانه‌ای این گروه قرار گرفته و در چندین اجرا از جمله اجراهای لندن، مسکو و کیف به همراه این گروه روی صحنه رفته است درباره‌ی انتخاب بازیگر برای نقش مرکوری گفت که هیچ‌وقت به بازی در این نقش فکر نکرده.
در این فیلم که به سال‌های فعالیت مرکوری در گروه کوئین پرداخته می‌شود قرار است نقش مرکوری، عضو اصلی و خواننده‌ی گروه را رامی مالک Rami Malek بازی کند. برایان سینگر Bryan Singer کارگردان این فیلم چهار سال گذشته را مشغول پرداختن به داستان این فیلم بوده و در این مدت شایعات بسیاری درباره‌ی اینکه چه کسی نقش اصلی را بازی خواهد کرد شنیده شده است. در نهایت اسم رامی مالک بازیگر نقش «آقای ربات» به عنوان بازیگر نقش مرکوری اعلان شد. برایان سینگر پیش از این فیلم‌های موفقی مثل مظنونین همیشگی، مردان ایکس و بازگشت سوپرمن را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.
آدام لمبرت که در برنامه‌ی محبوب «امریکن آیدل» کشف و شناخته شد در پاسخ به خبرنگار ان‌ام‌ای که از او پرسیده بود آیا هیچ‌وقت تصور کرده ممکن است نقش مرکوری را به او بدهند گفت: «خیر، فکر نمی‌کنم چنین کاری در توانم باشد. بازی کردن در نقش مرکوری کلا داستان دیگری است. خواندن آهنگ‌های مرکوری روی صحنه را خیلی دوست دارم اما همیشه به نوعی خودم را هم در آن‌ها حفظ می‌کنم. فکر نمی‌کنم بتوانم شخصیت او را جعل کنم و درباره‌ی انتخاب رامی مالک برای فیلم خیلی هیجان دارم. او فوق‌العاده است. او «آقای ربات» است. (اشاره به سریال موفق آقای ربات)»
او همچنین درباره‌ی برایان سینگر کارگردان فیلم گفت: «من با او آشنایی دارم و فرصت این را داشتم که با او درباره‌ی گروه کوئین حرف بزنیم، او به عنوان یک هوادار و من هم به عنوان یک عضو مهمان گروه. برایان کارگردان فوق‌العاده‌ای است و نسبت به این پروژه بسیار اشتیاق دارد. او و رامی هر دو هیجان‌زده هستند و من هم طبیعتا کلی هیجان دارم که ببینم آن دو با هم چه می‌کنند.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی