کدام هنرمندان در کارناوال راک امسال حضور دارند؟

مدیر وبسایت

رسانه نوا – آلیس کوپر و Twisted Sister در دومین جشنواره سالانه راک کارناوال ۲۰۱۶ به عنوان اولین نفرات اجرا خواهند کرد، که از ۳۰ سپتامبر تا ۲ اکتبر در پارک Lakewood در لیک وود برگزار خواهد شد. در ادامه، صف اجرا شامل Ace Frehley، Clutch and Monster Magnet و Blue Oyster Cult خواهد شد.

زمان اجرای Twisted Sister، که در روز ۱ اکتبر برگزار خواهد شد، به عنوان آخرین اجرای آن‌ها در سه ایالت مختلف (نیوجرسی، نیویورک،Ct) نام گذاری خواهد شد. گروه در حال حاضر چهلمین سالگرد تشکیل خود را جشن می گیرد.

علاوه بر این که در این برنامه اجراهای مختلفی توسط گروه های راک محلی انجام خواهد شد، زاک وایلد رهبری گروهی را بر عهده خواهد داشت که قصد دارند با اجرای خود ادای احترامی به Queen کنند. آن ها قصد دارند برای اجرای خود از آهنگ “Black Sabbath” استفاده نمایند. هنرمندانی هم که در ابتدای راه کار خود قرار دارند در استیجی جداگانه به اجرا خواهند پرداخت. صف اجرایی روز یک شنبه در تاریخ ۵ جولای اعلام خواهد شد، اگر چه مشخص است که تام کیفر در آن روز اجرا خواهد کرد.

برای این که این کارناوال، کارناوالی درخور نام راک باشد، در آن از جاذبه های سرگرمی، کامیون های مواد غذایی و محصولات صنایع دستی، مسابقات قهرمانی کشتی، مسابقه سواری و سرگرمی های دیگر برای خانواده ها در نظر گرفته شده است. بلیط ها به صورت یک روزه، دو روزه یا آخر هفتگی به فروش می رسند. کودکان زیر ۱۶ سال هم به ازای داشتن یک همراه بزرگ سال رایگان هستند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی