انگس یانگ می گوید اکسل رز می خواهد با AC/DC ادامه همکاری دهد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – انگس یانگ اذعان کرده است که مطمئن نیست آینده همکاری آن ها با AC/DC پس از پایان یافتن تور پیش رو چه خواهد بود، هر چند او از یک چیز مطمئن است و آن هم ادامه همکاری اکسل رز با گروه می باشد.

یانگ به NDR گفت: «ما متعهد شدیم این تور را تمام کنیم، به طوری که تبدیل به هدف اصلی ما شده است و اکسل هم به ما کمک می کند. می دانم که او بسیار هیجان زده است. او مدام تکرار می کند که آیا می تواند بیشتر اجرا کند. ولی ما نمی دانیم که پایان توری که تعهد کرده ایم به اتمام برسانیم چگونه خواهد بود. فعلا فقط می خواهیم آن را تمام کنیم.»

مدتی پیش در «نوا» خواندید که پس از جدایی موقت (شاید هم دائم) اکسل رز از گروه Guns N’ Roses و مشکل شنوایی خواننده اصلی گروه AC/DC، او به گروه AC/DC پیوست تا جای خالی برایان جانسون را پر کند. او از تاریخ ۷ می تاکنون با گروه AC/DC در پرتغال بوده و توانسته اجرای خوبی داشته باشد. حتی پای صدمه دیده وی هم در این مدت بهبود یافته است.

نوازنده بیس گروه کلیف ویلیامز گفت: « کار اکسل در حد افسانه بوده است، و جراحت او هم تقریبا بهبود یافته است. او همیشه همراه است و از کار خودش لذت می برد. این واقعا خوب است.»

یانگ هم افزود: «پای او در حال بهبودی است، پس هر اجرای تازه ای که داریم او بیشتر از روی ویلچر بلند می شود و راه می رود و حس بیشتری هم به مخاطبان و هم به اعضای گروه می دهد.»

گروه AC/DC امشب در هامبورگ آلمان اجرا دارد و بعد هم راهی سوئیس و انگلستان می شود. تور اروپایی آن ها پس از بازگشت مجدد به آلمان، در تاریخ ۱۵ ژوئن خاتمه می یابد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی