تهدید جی‌زی و همسرش بیانسه به قتل

رسانه نوا – جرج زیمرمن به خاطر سریال مستندی که به قتل تریوان مارتین می‌پردازد بیانسه و همسرش جی‌زی را تهدید کرد.

جی‌زی در سریال «در قدرت آرام بگیر: داستان تریوان مارتین» یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی است. این سریال شش قسمتی نگاهی می‌اندازد به زندگی و مرگ پسر نوجوانی که سال ۲۰۱۲ به ضرب گلولۀ زیمزمن کشته شد.

بر اساس پیام‌هایی که توسط سایت بلست به‌دست آمده زیمرمن این زوج هنرمند را از طریق دنیس وارن که یک کارگاه خصوصی برای تحقیقات دربارۀ پروندۀ این قتل بوده تهدید کرده است. به گفتۀ وارن، او صدها پیامِ کوتاه و صوتی از این مرد ۳۴ ساله که از قتل عمد مارتین تبرئه شد دریافت کرده است.

محتوای این پیام‌ها ناسزاهایی به جی‌زی و همسرش بیانسه بوده و همچنین جملات تهدیدآمیزی مثل «من جهنم به پا می‌کنم» یا «اگر روزی در زندگی‌ام یکی از آنها را ببینم خودش را در شکم تمساح پیدا خواهد کرد» در آنها مشاهده شده است.

زیمرمن همچنین مایکل گسپرو، تهیه‌کنندۀ دیگر این سریال را با پیام‌هایی تهدید کرده و آدرس خودش را برای او فرستاده و خاطرنشان کرده است اعضای خانوادۀ جنایت‌کارِ ژنویز (یکی از خانواده‌های مافیای نیوجرسی) به دنبال او هستند.

زیمرمن که در سنفورد فلوریدا نگهبان محله بود ۲۶ فوریه ۲۰۱۲ به تریوان مارتین نوجوان ۱۷ ساله امریکایی-افریقایی تبار شلیک کرد و او را به قتل رساند اما توانست در دادگاه با استفاده از قانون دفاع شخصی از قتل عمد تبرئه شود. حکم دادگاه مبنی بر غیرعمدبودنِ قتل در این پرونده اعتراضات زیادی را از جانب فعالان حقوق سیاه‌پوستان برانگیخت.

جرج زیمرمن پیش از این نیز در ماه می به اذیت و آزار وارن محکوم شده و در گفتگویی با سایت بلست گفته بود تیم تولید جی‌زی موجب آزار خانوادۀ او شده‌اند و او می‌داند چگونه با مردمی که موجب آزارش می‌شوند برخورد کند. او اظهار داشت: «از فوریه ۲۰۱۲ به بعد دیگر می‌دانم»

جی‌زی رپر پرآوازۀ امریکایی-افریقایی تبار پیش از این بی‌آنکه اعلام کند در راهپیمایی صلح‌آمیزی که به یاد مارتین در میامی برگزار شد حضور پیدا کرده و در سخنرانی کوتاهی والدین تریوان را ستوده و او را چون چراغی در مسیر احقاق حقوق سایرین خوانده بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی