اولین آلبوم مشترک بیانسه و همسرش جی زی

رسانه نوابیانسه و همسرش جی‌ زی اولین آلبوم مشترک خود را به نام «عشق همه چیز است» منتشر کردند.

این آلبوم که با نام کارترز (برند لباس بچگانه) تبلیغ شد، به صورت انحصاری از طریق تایدال، سرویس استریمینگ متعلق به جی زی، منتشر گردید. جی زی و بیانسه که این روزها درحال برگزاری اولین تور مشترک خود (به نام On The Run II) هستند خبر انتشار آلبوم را به صورت غیرمنتظره‌ای در یکی از اجراهای این تور اعلام کردند. شنبه شب در یکی از اجراهای این زوج در استادیوم لندن روی تلویزیون‌ها پیامی با این مضمون ظاهر شد: «آلبوم هم‌اکنون منتشر شد»

این آلبوم که دارای ۹ قطعه است شایعاتی را که دربارۀ جی ‌زی و بیانسه شکل گرفته بود تائید کرد. در نوامبر ۲۰۱۷ جی‌ زی به نیویورک تایمز گفته بود که او و بیانسه کار روی پروژۀ مشترکی را آغاز کرده‌اند. «ما از هنرمان به جای جلسات تراپی استفاده کردیم»

آلبوم جی زی به نام ۴:۴۴ همه جا به عنوان پاسخی به آلبومِ لمونیدِ بیانسه تفسیر شد؛ آلبومی که بیانسه در آن ارجاعات روشنی به خیانت در روابط زناشویی‌اش با جی زی داشت و حالا آلبوم «عشق همه چیز است» نشان‌دهندۀ عشق و رضایت جدیدی است که این زوج به دست آورده‌اند و در عین حال لغزش رابطۀ آنها را تائید می‌کند. جی زی در قطعۀ LoveHappy از آلبوم جدید می‌خواند «ما جدا شدیم و دوباره به هم برگشتیم».

کمپانی کارترز هم موزیک ویدئویی را به کارگردانی ریکی سیز برای قطعۀ Apeshit، از آلبوم جدید منتشر کرد که بخش‌هایی از آن در موزۀ لوور پاریس فیلم‌برداری شده است.

آلبوم «عشق همه چیز است» قرار نیست در اسپاتیفای و اپل میوزیک پخش شود. اسپاتیفای هیچ‌کدام از آلبوم‌های اصلی جی زی را در لیست خود ندارد و کاتالوگ بیانسه را هم تا آلبوم لمونید شامل می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی