حضور شِر در کنار مریل استریپ و کالین فرس در قسمت دوم مامامیا

رسانه نوا – آهنگ‌های گروه افسانه‌ای آبا بار دیگر، با اکران فیلم «ماما میا! دوباره شروع میکنیم» در ماه جولای، سالن‌های سینما را پر خواهد کرد و ستارۀ ۷۲ سالۀ موسیقی و سینما، شِر، به گروه بازیگران آن خواهد پیوست.

موزیکالِ عاشقانۀ «ماما میا! دوباره شروع کنیم» به کارگردانی اُل پارکر، نوسینده و کارگردان بریتانیایی، اپیزود دیگری از فیلم «ماما میا!» است که در سال ۲۰۰۸ اکران شد و خود بر اساس موزیکالی به همین نام ساخته شده است. در این فیلم ستارگانی مثل مریل استریپ، کالین فرس و لی لی جیمز نقش‌آفرینی می‌کنند.

بخش عمده‌ای از موسیقی متن فیلم قطعات بسیار محبوبی از آبا، گروه پاپ سوئدی دهه هشتاد میلادی است که موسیقی‌شان در فیلم اول ماما میا نیز استفاده شده بود. همچنین اعلام شده است بنی اندرسون و بیورن اولویس، آهنگسازان و موسسان گروه آبا برای این بخش از فیلم قطعاتی ارجینال همراه با ترانه نوشته‌اند و تهیه‌کنندگی اجرایی را نیز بر عهده داشته‌اند.

«فیلم ماما میا! دوباره شروع می‌کنیم» روز ۲۰ جولای منتشر خواهد شد و برای کسانی که فیلم ارجینال را ندیده‌اند این امکان وجود دارد که از طریق شبکۀ نت فیلیکس به آن دسترسی داشته باشند.

شر خوانندۀ پرکار و قدیمی امریکایی که هفتمین تور انفرادی خود را در ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد در این فیلم نقش رابی شریدن را بازی می‌کند. این خواننده و هنرپیشۀ سرشناس برای نقش‌آفرینی در فیلم «دیوانه» به کارگردانی نورمن جویسون در سال ۱۹۸۷ موفق به دریافت جایزۀ اسکار شد و حالا پس از هشت سال است که دوباره بر پردۀ سینما حاضر می‌شود. آخرین فیلمی که او در آن نقش‌آفرینی کرد به نام «نگهبان باغ‌وحش» در سال ۲۰۱۱ اکران شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی