ادای دین دیوید لینچ به خواننده‌ی افسانه‌ای راک

دیوید لینچ
انيسا رئوفي

رسانه نوا – دیوید لینچ با تقدیمِ آخرین قسمت ساخته‌شده سریال تویین پیکز به دیوید بوی، به این خواننده‌ی بزرگ که سال گذشته‌ی میلادی درگذشت ادای احترام کرد.
دیوید بوی خواننده‌ی سرشناس انگلیسی در فیلم سینمایی تویین پیکز (۱۹۹۲) – فیلمی که بر اساس همین سریال ساخته شد – در نقش کوتاهی به عنوان یک مامور اف‌بی‌آی به نام فیلیپ جفریز ظاهر می‌شود. براساس گفته‌ی هری گوئز، بازیگر نقش اندی برنن، در هنگام شروع سریال قرار بوده بوی در اپیزودی که به تازگی از این سریال پخش شد ظاهر شود اما متاسفانه درگذشت او اتفاق افتاد و پیش از مرگش هنوز صحنه‌های او را فیلم‌برداری نکرده بودند. اما لینچ به هر ترتیب بوی را در این اپیزود وارد کرده است. لینچ با استفاده از فوتیج‌های فیلم Twin Peaks: Fire Walk with Me در صحنه‌ی رویا تصویر بوی را به این قسمت از سریال آورده است.

با این حساب بوی نیز در کنار دیگر موزیسین‌هایی که نامشان در تیتراژ این سریال به چشم می‌خورد قرار گرفته است. در این سریال نام موبی، گروه ناین اینچ نیلز، اسکای فریرا و هادسون مهاک در تیتراژ دیده می‌شود.

سریال تویین پیکز، درامی در ژانر ترسناک و رازآلود توسط مارک فراست و دیوید لینچ، کارگردان، تهیه‌کننده، موزیسین، نقاش و بازیگر سرشناس امریکایی خلق و در سال ۱۹۹۰ از شبکه‌ی ABC پخش شد. این سریال که بسیار مورد توجه قرار گرفت دو فصل ادامه پیدا کرد و در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ روی انتن رفت. در سال ۱۹۹۲ لینچ تم این سریال را دست‌مایه‌ی فیلم داستانی بلندی به نام Fire Walk with Me قرار داد که فیلمی ترسناک-روانشناسانه بود. فصل سوم این سریال اما در سال ۲۰۱۷ روی آنتن رفت و ماجرای آن ۲۵ سال بعد از اتفاقات فصل دو را دنبال می‌کند. فصل سوم شامل ۱۸ اپیزود است که در حال حاضر ۱۴ قسمت از آن پخش شده است. قرار بود دیوید بودی در قسمت چهاردهم حضور پیدا کند که متاسفانه با درگذشت‌اش در سال ۲۰۱۶ این امکان حاصل نشد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی