نیک هارمر درباره ترک خواننده گروه وسط اجرا توضیح می دهد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – اگر شما هر گونه اخبار موسیقی را این هفته خوانده باشید، احتمالا یک ویدیو از یوتیوب با عنوان “Ben Gibbard with Death Cab for Cutie has a breakdown” را مشاهده کرده اید.

این گروه در حال اجرا در چارلستون، کارولینای جنوبی بود، ناگهان خواننده گروه گوشی خود را در آورد، گیتارش را پرتاب کرد و ضربه ای به پایه میکروفون خود زد و صحنه را ترک کرد. بقیه گروه هم پس از ترگ گیبارد اجرا را متوقف کردند. 

طبیعتا، اکثر طرفداران نمی دانند که چه اتفاقی افتاده است که منجر شده گیبارد صحنه را ترک کند. در حال حاضر، نوازنده باس، نیک هارمر گفته است که گیبارد از خرابی و به خوبی عمل نکردن دستگاه ها ناامید و ناراحت شده بود و به طور همزمان، مقابله با جمعیت هم بر آن افزود.

هارمر در مصاحبه ای که در فستیوال Firefly Music آخر این هفته با بیلبورد انجام داد گفت: «ما می خواستیم آهنگ را تا انتها اجرا کنیم، ولی ترسیدیم. مطمئن نبودیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بنابراین ما به صورت گروهی کار را متوقف کردیم، چرا که فکر کردیم کسی صدمه دیده است یا اتفاق خاصی در حال افتادن است. اما مشکل فقط از بن و تجهیزات او بود. ما صحنه را ترک کردیم و خیلی زود پس از تنظیمات جدید دوباره بازگشتیم و هر آن چه که قرار بود اجرا کنیم، اجرا کردیم.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی