اد شیران با دریافت ۶ جایزه اصلی فاتح مراسم بیلبورد

رسانه نوا – شب گذشته مراسم اهدای جوایز مجله بیلبورد (BBMAS) با مجری گری کلی کلارکسون در سالن MGM Grand Garden Arena در شهر لاس‌وگاس برگزار شد.

کندریک لمر و اد شیران هر کدام با دریافت ۶ جایزه موفق‌ترین ستاره‌های این مراسم بودند.کلارکسون ستاره برجسته موسیقی کانتری مراسم را با ادای دین به کشته شدگان حادثه مدرسه تگزاس آغاز کرد. (سه روز پیش در جریان یک تیراندازی در دبیرستان سانتافه در حومه شهر هیوستون ۱۰ نفر کشته شده‌اند). در این مراسم که شامگاه یکشنبه شب برگزار شد و سه ساعت به طول انجامید ستاره‌هایی همچون جنیفر لوپز، جان لژند، دوا لیپا، جنت

جکسون و فارل ویلیامز به اجرای موسیقی پرداختند.
اد شیران به واسطه کسب ۶ جایزه از جوایز اصلی عنوان ستاره بزرگ دیشب را به خود اختصاص داد. جایزهای بهترین هنرمند (Top Artist)، بهترین هنرمند مرد، بهترین هنرمند پرفروش (Top Hot 100 Artist)، هنرمند صاحب پرفروش‌ترین تک آهنگ‌، هنرمند صاحب پرفروش‌ترین ترانه‌ها در رادیوها و هنرمند صاحب پرفروش ترین تک‌اهنگ در رادیوها به اد شیران تعلق گرفت. او در ۱۵ رشته نامز دریافت جایزه بود.

برنو مارس و کندریک لمر هم در ۱۵ رشته نامزد دریافت جایزه بودند. لمر هم جوایز بخش موسیقی رپ و جایزه موفق‌ترین آلبوم فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر بیلبورد و جایزه موفق‌ترین هنرمند در رسانه‌های استریمینگ (Top Streaming Artist) را تصاحب کرد. برنو مارس هم با دریافت ۵ جایزه از جمله سه جایزه مربوط به بخش موسیقی «آر آند بی» در رتبه بعدی ایستاد.

در مراسم جایزه بیلبورد ۵۸ جایزه اهدا شد و در کنار ادشیران، کندریک لمر و برونو مارس هنرمندان و گروه‌های همچون دریک، کاردی بی، پست مالون، ایمیجینگ دراگون و جاستین بیبر با دریافت جوایز از جمله هنرمندان موفق امسال بودند.

جایزه مجله بیلبورد کار خود را از سال ۱۹۹۰ آغاز کرد. این جایزه بیشتر بر مبنای موفقیت در فروش بر اساس طبقه بندی سبکی و موضوعی اهدا می‌شود و گردهمایی هنرمندانی است که بیشترین میزان مخاطب را در طی سال داشتند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی