تشکر «انریکه» از هواداران ایرانی خود!

سام بورنگ

رسانه نوا – انریکه ایگلسیاس خواننده سرشناس اسپانیایی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش، از هوادارن ایرانی خود قدردانی کرد.

به گزارش رسانه نوا، این خواننده که پیش از این نیز به هوادارن ایرانی‌اش ابراز علاقه کرده بود، این بار با انتشار دو عکس که عکاس آن‌ها ایرانی است از هوادارنش یاد کرد و نوشت: ممنون از تمام طرفدارانم در ایران برای فداکاری بی‌پایانتان که خود را به اجراها می‌رسانید، دوستتان دارم.

انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر  یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار موسیقی ایالات متحده و جهان است. این هنرمند با مجموع حدود ۱۴۰ میلیون آلبوم و ترانه‌هایی که تاکنون از وی به فروش رفته، لقب پرفروش‌ترین هنرمند لاتین تاریخ را به خود اختصاص داده‌است. وی تاکنون بیش از ۲۰۰ جایزه از جشنواره‌های معتبری چون: گرمی و بیلبورد و امریکن موزیک اواردز و … دریافت کرده‌است. ۱۵۰ عدد از آهنگ‌های او در بین کلیهٔ جداول بیلبورد شمارهٔ یک شده‌اند و از میان آن‌ها ۵ آهنگ ایگلسیاس در جایگاه شماره یک در ردهٔ جدول صد آهنگ برتر بیلبورد را دارند و او با ۲۶ آهنگ بیش از هر خواننده دیگری در جدول بهترین آهنگ‌های لاتین بیلبورد آهنگ شماره یک دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی