اریک کلپتون مهمان آلبوم جدید Rolling Stones است

مدیر وبسایت

رسانه نوا – آلبوم جدید گروه Rolling Stones که با نام “blues-themed” در حال تولید است؛ با حضور افتخاری اریک کلپتون همراه است.

به گزارش نوا، Eric Clapton احتمالا در آلبوم جدید گروه با دو آهنگ حضور خواهد داشت و مراحل ضبط آلبوم هم در لندن توسط دان واس انجام شده است.

یک فرد آگاه که نخواست نامش فاش شود در این زمینه گفت: «اریک در استدیوی کناری حضور داشت و مشغول به کار خود بود که آمد تا به اعضای گروه سلامی کند. ولی انتهای این کار با ضبط دو آهنگ توسط دان انجام شد. دان هم اعلام کرد که این اتفاق بهترین چیزی بود که تا حالا با گروه Stones برای او افتاده است و ظاهرا از آن بسیار خوشحال بود.»

از آن جا که ممکن است طرفداران آشنایی خوبی با گذشته گروه نداشته باشند، لازم به ذکر است که او در گذشته عضوی از گروه بوده و در نمایش هایی مانند سالن وودو در سال ۱۹۹۴ یا A Bigger Bang در سال ۲۰۰۵ به عنوان نوازنده کیبورد حضور داشت.

اگر چه هنوز جزئیات بسیار زیادی از این همکاری جدید پشت درهای بسته باقی مانده اما کیت ریچاردز گفته است نتایج این جلسات می تواند آینده ساز تاریخ گروه باشد و گفت که این نتایج ممکن است تعجب مردم و بسیاری از هواداران را در پی داشته باشد.

همچنین اعضای گروه برای بازگشت و تولید کارهای جدید بسیار مشتاق هستند و از همین حالا در حال برنامه ریزی برای تولید آلبوم بعدی خود هستند. آن ها تصمیم گرفتند تا در اواخر این ماه به استودیو بازگردند تا روند تولید آلبوم جدیدی را شروع کنند و برای این کار بسیار مشتاق هستند، چرا که از تجربه قبلی خود بسیار لذت بردند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی