اعضای متالیکا، مدل های کت و شلوار ایتالیایی

مدیر وبسایت

رسانه نوا – اعضای گروه متالیکا چهره های مشهور برای خط تولید محصولات جدید در خانه مد بریونی شده اند.

گروه در وب سایت رسمی خود نوشت: «ما فراتر از حد تصور خوشحال هستیم که برای انجام این کار دعوت شده و به عنوان چهره ایتالیایی لباس مردانه لوکس بریونی معرفی شده ایم و اولین کمپین تبلیغاتی خود را زیر نظر مدیر خلاق تازه منصوب، جاستین اوشی شروع کردیم. عکس های سیاه و سفید الهام گرفته از ملکه راپسودی بوهمی، ماه گذشته در سانفرانسیسکو توسط عکاس زاخاری مایکل گرفته شد. در حال حاضر هم می خواهیم لباس های اسپرت، کت و شلوارهای جدید و هم چنین عینک های آفتابی را از مجموعه تولیدات جدید آن ها به قرداد خود اضافه کنیم.»

بریونی تغییرات اساسی را در پشت پرده صنعت مد با استخدام مدیر خلاق جدید اوشی آغاز کرد. با توجه به گزارش ها، مشارکت متالیکا و لباس هایی که آن ها می پوشند، نشان دهنده تغییرات قابل توجه در صنعت مد است.

کیت ابنت نویسنده BoF گفت: «سیگنال های این کمپین که تا چه حد بریونی توانسته صنعت مد مردانه را تغییر دهد به زودی از راه خواهد رسید. در زمانی که بسیاری از مجموعه لباس های لوکس مردانه کیفیتی ندارد، بریونی، که در سال ۱۹۴۵ تاسیس شده است و بیشتر به خاطر تهیه لباس برای افراد مشهوری نظیر ریچارد برتون و متیو مک کناهی شناخته می شود، در حال آزمایش روش های دیگری است.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی