آهنگ جدید گروه Guns N’ Roses

علی رهبری

رسانه نوا – گروه Guns N’ Roses آهنگ جدید دیگری را با عنوان “Catcher in the Rye” برای نمایش دوم خود در استادیوم شهر ماساچوست اضافه کرد. در اجرای این آهنگ اکسل رز تنها عضو باقی مانده از اعضای اصلی گروه به نظر می رسد. این تور همچنین با حضور اسلش و داف مک کاگان، که پس از ۲۰ سال برای اولین بار به گروه بازگشته اند؛ همراه است 

همانطور که Guns N’ Roses مانند تمام برنامه‌هایی که تاکنون در این تور انجام داده، دوباره آهنگ‌های “Better” و “This I Love” را شب گذشته اجرا نمود. هفته گذشته آن‌ها آهنگ حماسی “Sorry” را اجرا کردند که شب گذشته اجرا نشد. اگر بخواهیم آهنگ هایی را که تاکنون در این تور اجرا شده بررسی کنیم، تعداد هشت آهنگ از آلبوم “Appetite for Destruction” منتشر شده در سال ۱۹۸۷، ۷ آهنگ از دو آلبوم “Use Your Illusion” و پنج آهنگ کاور تاکنون اجرا شده است. ظاهرا طرفداران هم از اجرای آهنگ جدیدی که شب گذشته انجام شد بسیار خوشحال شدند.

تور Guns N’ Roses تا روز شنبه در استادیوم مت لایفد در شرق رادرفورد، نیوجرسی همچنان ادامه دارد و شما می توانید لیست کامل کنسرت ها و اطلاعات نحوه تهیه بلیط را در وب سایت رسمی گروه دریافت کنید.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی