همکاری هربی هنکاک با اسنوپ داگ و کندریک لمر

هربی هنکاک

رسانه نوا – هربی هنکاک برای آلبوم بعدی خود با اسنوپ‌داگ، کندریک لمر، فلاینگ لوتوس، تاندرکت و کماسی واشنگتون همکاری می‌کند. هنکاک درگفتگو با «ساندیگو یونیون تریبیون» با اعلام این خبر گفت: من نمی‌خواهم از آموختن دست بردارم و از جوانان که با آنها کار کردم، بسیار آموختم.
افسانه ۷۷ ساله موسیقی جَز درباره دیدگاهش به ارائه اثر هنری گفت: من از آن کسانی نیستم که با خودم فکر کنم: یک آلبوم تولید می‌کنم، منتشرش کرده ، برایش فعالیت تبلیغاتی می‌کنم و بعد شروع به برگزاری تعدادی کنسرت می‌کنم و بعد از این هم به آلبوم بعدی فکر می‌کنم. این روزها شما می‌توانید دو قطعه منتشر کنید. چند وقت بعد دوباره شروع به کار کنید، کارهای جدید شما به دو قطعه قبلی وصل می‌شود. پس شما می‌توانید مسیر را برای همکاری با هنرمندان دیگر باز بگذارید و این یک روز جدید است!

هنکاک برای پروژه آتی خود همچنین با ترنس مارتین همکاری می‌کند، ساکسیفونیست و نوازنده کیبورد که پیش از این با کندریک لمر، اسنوپ‌داگ،ریمس، راپسودی و تراویس اسکات کار کرده است.

این آلبوم، اولین پروژه هنکاک پس از ۸ سال است. آخرین اثر او با عنوان «The Imagine Project» در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.

هنگاک همچنین درباره محتوای مدنظرش گفت: می‌خواهم آلبومی تولید کنم که آدم‌ها را به هم نزدیک کند. و مردم را تشویق کند به اینکه شهروند جهانی باشند و نه فقط شهروند امریکایی، ایتالیایی یا ژاپنی.

هنکاک در این مصاحبه تاکید می‌کند :شهروند جهانی بودن بسیار مهم است. چرا که ما را متوجه آینده و همه چیزهایی که قرار است کشوری را بر علیه کشور دیگری بشوراند، می‌کند، چیزهایی که باید از بین برود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی