قهرمان هوی‌ متال بر علیه دیوها

هوی متال

رسانه نوا – مجله‌ی «هوی‌ متال» (مجله‌ی تخصصی کمیک در سبک‌های فانتزی و علمی‌تخیلی) کتاب‌های سریالی جدیدی منتشر می‌کند که «اِدی»، مَسکاتِ گروه آیرون میدن (شخصیت آیکونیکی که تصویرش در جلد تمام آلبوم‌های گروه دیده می‌شود) در آن حضور دارد.داستانِ این کتابِ کمیک بر اساس بازی موبایلیِ Iron Maiden: Legacy of the Beast نوشته شده و در آن، اِدی در دنیاهایی که در جلد آلبوم‌های آیرون میدن تصویر شده می‌جنگند.
بر اساس گفته‌‌ی یکی از سخن‌گویان مجله‌ی هوی متال به پادکستِ نردیست Nerdist، داستان اصلی این است که «روح نامیرای ادی تکه‌تکه و در سراسر کیهان پخش شده است. حالا ادی باید از دل کهکشان و زمان سفر کند تا بتواند با دیو بجنگد و تکه‌های گم‌شده‌ی روح خود را پیدا کرده به قلمرو بیاورد»
جف کرلیتز، مدیر اجرایی مجله‌ اضافه کرد: «به عنوان کسی که تمام عمر از هواداران آیرون میدن بوده برایم افتخاری است که اولین کمیک بوکی را منتشر می‌کنیم که در آن برای ادی، شخصیت نمادین آیرون میدن داستان‌سرایی شده است. وقتی درباره‌ی این پروژه رای‌زنی می‌کردیم از همان ابتدا واضح بود که برای این پروژه هیچ انتشاراتی بهتر از مجله‌ی هوی متال نیست».
اولین قسمت این مجموعه قبل از اینکه در سال جاری میلادی به صورت اثر مستقلی منتشر شود، در شماره‌ی جولای مجله‌ی هوی‌ متال چاپ خواهد شد.
بازی Legacy of the Beast که داستان کتاب بر اساس آن شکل می‌گیرد یک بازی RPG طراحی شده برای موبایل است که سال گذشته (جولای ۲۰۱۶) منتشر و در آن از موسیقی و تصویرگری‌های گروه آیرون میدن استفاده شد. در این بازی همچنین برخی قطعات زنده‌ی منتشر نشده از گروه وجود دارد که مخصوص این بازی تنظیم شده است.

گروه آیرون میدن پیش از این هم در تولید یک بازی ویدئویی مشارکت کرده‌اند. این بازی که هم‌نام یکی از آلبوم‌های (آثار منتخب) گروه است، Ed Hunter نام دارد و در سال ۱۹۹۹ منتشر شده است.
گروه آیرون میدن در حال حاضر در تور امریکای شمالی به سر می‌برند. این تور به مناسبت اجرای آلبوم The Book Of Souls برنامه‌ریزی شده است.
منبع: متال همر

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی