زندگی «جان لنون» بر پرده سینماها

سام بورنگ

رسانه نوا – زندگی «جان لنون» خواننده گروه موسیقی بیتلز و همسرش «یوکو اونو» در قالب یک فیلم به‌نمایش درمی‌آید.

«آنتونی مک‌کارتن» نویسنده فیلم نامزد اسکار «تئوری همه‌چیز» نگارش فیلمنامه‌ این فیلم را برعهده دارد که هنوز عنوان و کارگردانی برای آن انتخاب نشده و به زندگی لنون با «یوکو اونو» هنرمند ژاپنی می‌پردازد.

«مایکل دلوکا» تهیه‌کننده این فیلم که پیش از این، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی را مانند «شبکه اجتماعی»، «کاپیتان فیلیپس» و «مانی بال» برعهده داشته است، گفت: داستان این فیلم جدید درباره عشق، شجاعت و فعالیت سیاسی و اجتماعی در آمریکاست و قصد دارد الهام‌بخش جوانان امروز برای ایستادگی و داشتن تصویری روشن از آینده مورد نظرشان باشد.

در این فیلم همچنین به زندگی «جان لنون» و «یوکو اونو» به‌عنوان دو سلبریتی دهه ۱۹۷۰ میلادی، جدایی «لنون» از گروه موسیقی «یبتلز»، همکاری این دو در عرصه موسیقی و نهایتا قتل «لنون» در سال ۱۹۸۰ پرداخته خواهد شد.

در سال ۲۰۰۹، زندگی «جان لنون» در دوران جوانی در فیلم «پسر هیچ کجا» به کارگردانی «سم تایلر جانسون» و با بازی «آرون تایلر جانسون» در نقش اصلی ساخته شد. ماجرای قتل «جان لنون» نیز در سال ۲۰۰۷ در فیلمی درام تحت عنوان «فصل ۷۷» با بازی «جارد لتو» و «مارک دیوید چپمن» به سینما آمده بود.

«جان لنون» به‌عنوان یکی از اعضای موسس گروه «بیتلز» و یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ها در گسترش موسیقی عامه‌پسند در سراسر جهان شناخته می‌شود.

لنون همراه «پل مک‌کارتنی» یکی از موفق‌ترین ترانه‌سرایان قرن بیستم به‌شمار می‌رود. زمانی که در سال ۱۹۷۰ گروه «بیتلز» از هم پاشید، او به‌صورت انفرادی حرفه‌اش را ادامه داد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی