در آمد ۱۰۰ هزار دلاری دختر خواننده مطرح از آثار پدرش

رسانه نوا – درآمد فرانسیس بین از اموال پدرش، کرت کوبین در رسانه‌ها اعلام شد.در جریان جلسات دادگاه طلاق فرانسیس بین از همسرش، آیزِئِی سیلوا مشخص شد که فرانسیس ۲۴ساله بیش از ۹۵ هزار دلار از اموال پدرش درآمد دارد.
این اسناد که توسط سایت The Blast تهیه شده و پیش از این توسط سایت PEOPlE منتشر شده بود، درآمد بین را در مدت یک سال از ماه جولای ۲۰۱۶ تا جون ۲۰۱۷ نشان می‌دهد. بر اساس این اسناد دختر کوبین و کورتنی لاو، خوانندهء گروه Hole ماهیانه ۹۵ هزار و ۴۹۶ دلار از حقوق تالیف پدرش و ۶ هزار و ۷۸۴ دلار از سهام او دریافتی دارد.
سیلوا در پروسهء این پرونده تلاش کرد ثابت کند گیتار اکوستیک کوبین، که در اجرای آنپلاگد ام‌تی‌وی از آن استفاده کرده بود به او تعلق دارد.
بین پیش از این گفته بود علاقه‌ای به اینکه به مسائل دههء نود بپردازد ندارد. «من آن زمان نبودم و مسائل آن دوره به من ارتباطی ندارد. قطعا دههء نود بسیار تاثیرگذار بوده اما به هرحال دغدغه من نیست. وقتی ۲۴ سال هر روز این مسائل را به خوردت داده باشند دیگر به آن اهمیتی نمی‌دهی»
او دربارهء مُدِ گرانج گفت: «اینکه گرانج از کجا آمده و به کجا رسیده برای من جالب است. پدرم آنقدر فقیر بود که به گودویل می‌رفت تا جین پاره اهدا شده بگیرد. این یک مد طراحی شده نبود در واقع آنها چون پولی نداشتند مجبور بودند این کار را بکنند و چارهء دیگری نداشند»
فرانسیس بین، تنها فرزند کوبین، مدل و هنرمند حوزه تجسمی است و به تازگی از همسرش آیزئی سیلوا جدا شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی