جو بایدن و لیدی گاگا مرکز درمان روانی تاسیس می کنند

جو بایدن و لیدی گاگا

رسانه نوا – جو بایدن، معاون سابق ریاست جمهوری، در مراسم اهدای جوایز گلمِر (Glamour Women of the Year)، در شهر نیویورک دربارۀ اقدام جدیدی که قرار است با همکاری لیدی گاگا آن را محقق کند شرح داد. طبق گفته‌های بایدن قرار است لیدی گاگا، ستارۀ بزرگ پاپ و او مراکزی را برای کمک به قربانیان سوءاستفاده‌های جسمی و روحی تاسیس کنند.

بایدن گفت: «زنانی که مورد سوءاستفادۀ جنسی قرار می‌گیردن معمولا تا مدت‌ها بعد از مشکلات روحی و جسمی رنج می‌برند… ما بالاخره موفق شدیم اثرات بلند‌مدت این مسئله را شناسایی کنیم»

«زنان باید بتوانند در این مراکز کمک‌های دراز‌مدت دریافت کنند و این اقدام بزرگی است که من قصد دارم بخشی از آن باشم.»

به گزارش اینترتینمنت ویکلی، بایدن و گاگا در مراحل اولیه برنامه‌ریزی برای تاسیس این مرکز هستند. اما نمایندۀ گاگا هنوز به درخواست این رسانه مبنی بر شرح جزئیات این پروژه پاسخ نداده است.

بایدن در بخشی دیگری از سخنانش شجاعت قربانیانی را که داستان تجربیات خود را با رسانه‌ها درمیان گذاشتند ستود و اقدامات آنها را علیه چهره‌های قدرتمند هالیوودی همچون هاروی وینستین، کوین اسپیسی و لوئی سی‌کی جسورانه خواند.

او اضافه کرد: «قدم پیش گذاشتن واقعا کار سختی است… اجازه ندهید این روند کند شود… اکنون زمان آن است که در فرهنگ برخورد با زنان در جامعه امریکا تغییرات اساسی ایجاد شود.»

جو بایدن و لیدی گاگا پیش از این نیز در ماه اکتبر در کمپین It’s On Us که علیه رفتارهای سوء جنسی در محیط‌های دانشگاهی تلاش می‌کند همکاری داشته‌اند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی