لیدی گاگا: هنوز باورم نشده که برنده جایزه اسکار شده‌ام!

امیروالا وحدتی

رسانه نوا – روز دوشنبه، Lady Gaga، خواننده مشهور آمریکایی، در یکی از کنسرت هایش از سختی های مسیر خواننده شدن و رسیدن به قله آن گفت.

این خواننده ۳۳ساله که در سالن Apollo Theater شهر نیویورک اجرا داشت، گفت:

«منتقدان همیشه می خواستند که من رو به پایین بکشند ولی من سرم رو پایین انداختم و به کار برگشتم؛ یه روز سرمو بالا آوردم و یک جایزه اسکار لعنتی رو تو دستام گرفتم! اگر ذهنتون رو برای اهدافتون متمرکز کنید از پس هر کاری بر خواهید اومد.

بودن در اینجا و اجرا در مقابل ۱۵۰۰نفر، یک تجربه ویژه است؛ من ده ساله که در مقابل چنین جمعیتی اجرا می کنم. از ۳۰نفر شروع کردم، به ۳۰۰نفر رسیدم، سپس ۱۵۰۰ نفر و بعدها ۱۵۰هزار نفر!  و همه ی این اتفاق ها یک دلیل دارد: همه ی شما به من باور داشتید و من هم متقابلا به شما باور داشتم. من رشد کردم و تغییرات زیادی رو در مسیرهای زندگیم تجربه کردم و خیلی جاها از حرف های من سوء برداشت شد. سختی های هرکس متفاوت است. قصد مقایسه ندارم اما ما همه با هم هستیم و هرکدام میلیون ها دلیل داشتیم که در زندگی جا بزنیم اما یک دلیل خوب پیدا کنید که بخاطر آن به دنیا بچسبید.»

لیدی گاگا برای آهگسازی و خوانندگی موسیقی فیلم  A Star is Born برنده ی جایزه اسکار بهترین موسیقی متن شد که خودش هم در این فیلم به همراه بازیگر سرشناس، بردلی کوپر، به ایفای نقش پرداخت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی